SpaceAgent202
Sinds 2001
als het maar bubbelt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

aangestuurd door die dr-202 dus (niet de interne mfb seq gebruikt)Origineel geplaatst door geschirrspüler
jep, das de mfb synth v1aangestuurd door die dr-202 dus (niet de interne mfb seq gebruikt)
edit: vind je m zo goed klinken dan? ik ben namelijk aan het overwegen om hem te vervangen door een acidlab bassline
maar niet je mfb inruilen voor een acidlab ik waarschuw je.. daaar krijg je spijt van.
vet lijntje 

heb ik soms ook wat nodig

de mfb heeft vandaag nog eens alles uit de kast gehaald om me van jullie gelijk te overtuigen, en met succes

Origineel geplaatst door geschirrspüler
en de dr-202 blijk ik onderschat te hebben, die wist me ineens te vertellen dat hij wél twee externe apparaten kan sequencen. dus misschien komt dat mobiel acid-setupje er dan toch nog![]()

Origineel geplaatst door geschirrspüler
daarnet vroeg ik me af in hoeverre die boss dr-202 van me eigenlijk deugde als sequencer...
dus heb er even mijn mfb aangehangen en zo kwam het tot dit![]()
niks afwerking of dergelijk, gewoon even rustig lopen draaien, maar het lijntje is wel leuk vind ik![]()
drücken sie hier bitte
interne seq heeft een bereik van 2 octaven, dit lijntje gebruikt er in feite nog net 4.Origineel geplaatst door chielos
waarom niet gewoon de interne seq gebruiken?

dat bakje schijnt alles te kunnen tegenwoordigOrigineel geplaatst door Roel
kan jouw dr-202 praten?![]()