Maak een stukje acid

Klinkt lekker! Coole lijnen & potten 'n pannen.

Alleen voor t label zou ik het wat zwaarder willen hebben. Lompe 808 dreunen met een scheurende 303. Dus meer zware Techno / Hardcore achtig .. of iig: harder dan jij laat horen. ;)

Thnx

Ja, dat komt er zeker in de buurt van!! Als je het wat dikker kan afmixen en de kicks meer aanwezig laat zijn, dan hoor ik t zeker graag! :) Die 303 lijnen in al de rochelende brei geven mey den :Dsch

brrr een btje industrieele acid achtige muzak... ik zit er over te denken om er nog een paar samples aan toe te voegen om het wat mooier te maken maar ik weet het nog niet ....

zelf hebbik m al te vaak geluisterd.. ongevroren

dus ik weet niet of ik m al had gepost
...

lekker sambal maken =(

,,,

,,,

Origineel geplaatst door geschirrspüler
klingelt lekker septic :D

CptCRxCK: die 202 klinkt lekker ja :) ook een lekker open mix voor jouw doen :D

hehe thnx :p ik kan gewoon die versterker niet gebruiken wil ik iets fatsoenlijk opnemen .... best jammer want die versterker klinkt zo dik :D

je trak is erg vetjes lukast wat mij betrefd hoeven er ook geen samples over ben toch niet zoon sample fan.... erg sfeervol lekker kil goed bezig

Die song 'ongevroren' van Lukast is echt om op te trippen!!!!

Acid is niet echt wat ik hoor en ik weet ook niet precies waar ik hem zou moeten plaatsen kwa genre.....

De song 'ratelrat' op zijn space is dan wel de acid die me doet moven.....

nice job

mijn eerste stukje met een echte mixer.

met de gemodde boss inderdaad. is een wat softe maar wel volle dist geworden van een iel en schel pedaaltje. hij mist wel veel hoog nu hoor!
met een synth gaat het wel redelijk maar met gitaar klinkt het allemaal erg ver weg .. maar goee

vandaar die mixer test thread:)
hoe werkte je daarvoor dan eig?(even geen zin om pagina's studio annex crib te gaan doorzoeken:P )

die distortion klinkt idd wel softer nu, valt in ieder geval minder op dan de normale denk ik... klinkt wel bijzonder:)

de test een mixer test was meer bedoeld om eens een onafhankelijke discussie los te maken over de kwaliteit van mixers. heb altijd een mackie gehad, die ging kapot en nu heb ik weer een mackie. dus dat staat er los van ;) maar technisch geneuzel hou ik wel van. ik kots zo van die mensen die zeggen "een mixer moet je op je gevoel kopen". alleen een discussie over gebruikte componenten zegt al heel veel over kwaliteit. dat terzijde maar voordat de hel losbreekt ;)

de dist is inderdaad wat onopvallend geworden, maar redelijk smeuiig dat bevalt me toch ook weer wel.

hiervoor werkte ik met een patchbay ..gewoon alles door alles patchen en zo de monitors in. ook een manier hoor. klonk altijd best wel goed. enige nadeel was dat je niet snel even kon muten en unmuten en er was wat minder variatie in de dingen die ik deed. nu na 1 stukje meteen al op 10 minuten zitten is wonderlijk voor mij!:D

Laatst gewijzigd:
Back