Maak een stukje acid

Danku mensen, ik heb vandaag bij i 4 muzique gevraagd wat ik daar aan kan doen, ik moet blijkbaar met de instellingen gaan sleutelen als ie de track naar wav. rendert, een mooi klusje voor morgen, ik zal ook es proberen een volledige track te posten.
:D

@absynth: je audiorenders klinken altijd anders als je midi naar audio hebt omgezet. Wat je kan doen is je render masteren nadien zodat je dan je soundquality op het juiste nivo kan brengen.

succes!

Origineel geplaatst door jerzz
@absynth: je audiorenders klinken altijd anders als je midi naar audio hebt omgezet. Wat je kan doen is je render masteren nadien zodat je dan je soundquality op het juiste nivo kan brengen.

succes!

midi naar audio omzetten? ja dan is de klank erg afhankelijk van je module of vst :) :confused:

ik snap het ook niet helemaal...:D

absynth: tegen dat clippen kun je gewoon het master volume lager zetten zodat hij niet in het rood gaat bij het renderen... eventueel daarna opkrikken in een audio editor dan

dan hangt één en ander waarschijnlijk ook af van wat voor limiter je gebruik (hard of eerder soft) en hoe hard het signaal is dat de limiter binnenkomt:)

als je een signaal wat te hard door een hard limiter stuurt krijg je denk ik een effect vergelijkbaar met clippen...

zelf gebruik ik de classic master limiter, en als iemand die niks van limiters kent vind ik die wel prettig :)

weer zonder laag opgenomen deze?:D

vind m wel leuk :)
hebt ook echt een soort van licht zuur zwalpende eigen stijl:D

...

...

Hehe ja dis direct uit me mixer zonder eminent2 das et verschil zegma :P

Back