Maak een stukje acid

en deze was van deze morgen:

http://www.electrobel.be/muzik/20510/exponential_decay

Eigenlijk nog echt te grof, 5 % af, en dit puur door slechte mix. Geluid trekt nog op ni veel.

zou de opener worden voor live set op Midnight aley Operators

hehe 12 min ... gij kunt echt geen korte trax maken he :-)

klinkt cool as intro, goe donker, alle lichten uit as ge begint he 8)

G

die hi tom hmmm, jah daar zou ik idd iets meer variatie in mogen brengen, bedankt voor de reacties, het is alleen nog lang niet klaar, mischien dat de track nooit afkomt, wie weet haha.

er zit alleen een distortion op de "303" en een stereo delay.

nieuwe versie van de track strangers in your head, gaat iets meer rechtdoor als de vorige, vst-acid en wat andere zever eruit en vervangen door x0xb0x (veel meer getweek dus) ;-) en nog wa efx enz..

k vind hem al toffer zo, maar zit bijlange nog niet op 80% klaar, eerder 50 % :P

btw: einde is nog wat onzinnig freelance gejam

http://www.dod-productions.com/Music/G303/strangers_in_your_head_2.mp3

greetz,

G

Yup die zit goed, vind ik ook.

Toch ook 7 minuten hé vriend ! :)

@ rvooh: lekker trippen! :okdan:
ik krijg trouwens zin om één van je hardere versie van dat nummer nog een keer op te zoeken :) moet hier nog ergens op de hd staan

@ absynth: simpel maar doeltreffend:W

@ PG13: lekker, wil ik zeker een keer horen met betere klank :)

@ G303: lekker duistere sfeer!

weer erg actief dit topic:biertje:

niet schrikken als ik zeg dat het allemaal software is he? ;)

Het zijn de Drumazon en de Phoscyon van D16

in Ableton 5 + wat fx uit ableton zelf.

k dacht het al, daarom juist dat k het vroeg ;-) heb tot voor enkele maanden ook steeds met phoscyon gewerkt, maar om live te spelen vond ik hem niet 'vol' genoeg klinken zonder hele hoop efx op, maar heb er wel veel plezier aan gehad :-)

als je er de distortion van de 'camelphat' opgooit klinkt hij ook goed ;-) of 'camelcrusher', die is (of was allesinds) gratis te DL'en op de site van camel audio denk ik

ik vind het in ieder geval helemaal niet slecht klinken :-) misschien ga k zelf de phoscyon terug proberen in m'n live set te integreren, als 2e aanvullende acid, tenzij er plots iemand nog een x0xb0x naar m'n hoofd gooit voor een redelijk prijske??????????

greetz,

G

btw, in die laatste track van mij die k hier gepost had zit ook wat aanvullende percussie in van de nepheton van D16

@ rvooh: lekker trippen! :okdan:
ik krijg trouwens zin om één van je hardere versie van dat nummer nog een keer op te zoeken :) moet hier nog ergens op de hd staan

een harder versie van "het grote vervolg" bestaat niet.. (tenzij mijn geheugen een zeef is, er bestaan nog versies maar geen enkel is hard)

of bedoelde je een hardere versie van unitilt_ ? dat bestaat dan weer wel

Heb een nieuwe poging gedaan voor mn openings pattern vande tunnel one live-set.

op www.myspace.com/tunnelonestudio

2de track is een fragment ervan, ergens meer naar het einde toe.
Ik mis misschiende synth hier een beetje.

De volledige versie is weer 13 min :p die staat als update op

http://www.electrobel.be/muzik/20510/exponential_decay

hij duurt nog steeds te lang :p en kvind die mfb er nog ni mooi ingebracht, maar er is vooruitgang :)

Laatst gewijzigd:
Vanavond es luisteren naar alle nieuwe posts jongens..:okdan:

Laatst gewijzigd:
Back