Maak een stukje acid

ha neen dat begreep je ff verkeerd , de blaffende hond er wat minder inlaten !!

Voor de rest ni te veel veranderen.

Aah, ok. Wat minder hard laten blaffen.. :okdan:

Als je goed luistert hoor je trouwens dat de blaf onderdeel is van een 202 sequence. De blaf is slechts de accent van die riedel. Ik zal de accent wat anders inzetten zodat de rest van die riedel iets meer naar voren komt.

binnenkort zal ik deze thread ook wel even bevuilen met wat herrie van deze kant, eerst maar een andere mixer en n nieuwe geluidinterface... :peukie:

Ik weet niet of dit nog onder acid valt... luister maar is. Wederom no pc, wat gepiel met TR707, TR727, MC202 en TB303. Zit ergens een timing foutje in but hey...

klinkt wel lekker, maar vind je andere nummers toch wel toffer klinken :kimono:

Thx. Ja ik wilde eens experimenteren met iets andere drums/percussie.

Een track waar ik een tijdje geleden aan bezig was.Ben nog wat aan de sound aan het werken.De kick en percussie zit al goed vind ik.Er zit nog wat ruis in het begin op de baslijn die ik nog weg wil.

Hey allemaal, heb gisteren wat staan prutsen aan mn set en nog 2 nieuwe tracks opgenomen.

ga eens horen op www.myspace.com/tunnelonestudio

'Enchanted camping' en 'TumTum Navigator' zijn de titels.

ff wat van de laatste tracks beluisterd

MrGasmask,Rvooh & Babba303

- Trailing Suction Hopper
- Dullbozer

percussie van dullbozer is vet gedaan!
vind het wat spijtig dat er met die tuning van de tb gespeeld is, laat het wat vals klinken imo

de ander is sfeervol, maar de tb komt precies nooit los
(kan de bedoeling zijn natuurlijk)

vind dat het tb lijntje wel zen werk doet, een goed feestnummer :okdan:

Tis WEEKEND!!!!

Rvooh - Moneynose
zoals je zelf al aangeeft... :) nogal monotoon, vind de tb niet echt goed klinken.

2e nummer is tb beter, het geheel is wel wat minimaal...
nuja, het is dan ook meer een jam dan 'track' veronderstel ik...

keep em coming guys!

die valse 202 in teabag is super

en idd, mijn nummers zijn wat monotoon (monofoon ook trouwens)
zodra alles hier terug aangesloten is eens wat uitgebreider.. Moet stoppen met gear kopen zodat ik niet telkens mijn setup moet aanpassen

lekkere tracks weer :okdan:
ik hoop volgende week eindelijk een beetje een fatsoenlijke mixer te hebben om ook s wat tracks te posten :)

Back