tc electronic triple-c start niet op ??

Virtual-Analog

Stamgast
hallo,

mijn tc electronic triple c start niet meer op.. als ik e'm aanzet gaat alleen de display verlichting aan voor de rest doet ie niks meer...
het apparaat heeft enkel in mijn rack gehangen is dus niet gevallen of iets dergelijks, ik begrijp er niets van

iemand enig idee wat er zou kunnen zijn ??

alvast bedankt :doei:

ik zou m voorzichtig openschroeven (bovenkant eraf) en eens kijken of er wat aan te drukken valt, connectors of zo.
stekker eruit hè.

ik heb zeer goede ervaringen met de support van tc electronic, echt perfect (zal je net zien....)
je zou kunnen mailen naar nicolasc@tcelectronic.com (nicolas cherencq)

succes

Origineel geplaatst door Leo
ik zou m voorzichtig openschroeven (bovenkant eraf) en eens kijken of er wat aan te drukken valt, connectors of zo.
stekker eruit hè.

ik heb zeer goede ervaringen met de support van tc electronic, echt perfect (zal je net zien....)
je zou kunnen mailen naar nicolasc@tcelectronic.com (nicolas cherencq)

succes

heb e'm al open gemaakt en wat onderdelen aan lopen drukken, maar geen effect....

ik heb e'm toendertijd nieuw gekocht, maarja dat is alweer 4 jaar geleden en dan kun je moeilijk aanspraak op garantie ;)
kwa reparatie kosten loont het de moeite niet meer lijkt me zo, dan kan ik net zo goed een andere kopen

maargoed wellicht even tc electronic zelf mailen dan, je weet idd nooit
bedankt voor de tip

Dit heb ik ook gehad met 1 van mijn Triple's (heb 2 voor stereo) nadat de stroom ervanaf ging zonder dat het app. uitgedrukt was.
Alle lampjes etc doen het wel maar het app. niet? ik kon wel aan de data dial draaien en heb hem toen ge-reinitialised(?) volgens nij is er ook een reset functie bij het aanzetten en tegelijk indrukken van knopjes.
Als ik thuis ben zal ik de manual eens raadplegen.

Bassie.

Back