Fantasy ft Tony-E - Gotta stay strong

hmm kvind je sound int begin best vernieuwned klinken, evenals track zelf. Stukken minder is je inbreng en de manier van inmixen van de vocals. Klinkt niet goed! Denk dat het niet echt met de goede apparatuur opgenomen is of dat het op een hele verkeerde manier opgenomen is. Bovendein staat de zang veelste zacht tegenover de rest van je track. Die soort gerittel komt er veel te hard bovenuit steeds. Valt nog verg veel aan te veranderen, je hebt t over de inhoud van je vocals in je openingspost, maar de complete inhoud van de vocals is mij compleet onduidelijk.

Succes iig!

Heey stevy bedankt voor je reactie
de vocalen zijn opgenomen met een hele goedkope microfoon namelijk de philips sbc-me 570
bovendien is het opnemen van vocalen enzo alllemaal nieuw voor mij normaal maak ik namelijk house nummers.
maar zou je mischien wat tips kunnen geven?
alvast bedankt!!

Gr, Tony-E

ik heb em geupdate

- de electrise gitaren zachter gezet
- vocalen harder gezet en een beetje meer hoog gegeven

ik zou de zang vervangen voor geschreeuw en het tempo minimaal 2 keer zo snel zetten maar dat terzijde

tiz wel een fijne track en ik ben momenteel doof dus ik kan echt nix zeggen over het afmixxen

Origineel geplaatst door demian
Misschien zelf ook eens iets reviewen? 8)

flauw hoor je had ook in plaats van onzin uit te kramen ook gewoon ff wat nuttigs kunnen typen;)
want daar heb je een forum voor
mischien review ik niet veel omdat ik zelf nog niet zoveel ervaring heb met afmixen enz......

Back