jongens dit moet voor iemand van jullie een bekend verhaaltje zijn.
ik zat laatst op mn korg 01/W-fd te pielen en plotseling was er geen geluid meer en het display werd blanco en alles wat het nu wel doet zijn de lampjes en het groene achtergrond van het display.
waar zou het aan liggen? is het een chip, voeding, betterij of mischien heel wat anders? wat kan ik iig hier van uitsluiten?
ik heb hem nog niet open geschroefd, want het kan een bekend probleem zijn, waardoor iemand het direct herkent en mij dan kan vertellen wat er aan te doen is.
groetjes,
sunny
ik zat laatst op mn korg 01/W-fd te pielen en plotseling was er geen geluid meer en het display werd blanco en alles wat het nu wel doet zijn de lampjes en het groene achtergrond van het display.
waar zou het aan liggen? is het een chip, voeding, betterij of mischien heel wat anders? wat kan ik iig hier van uitsluiten?
ik heb hem nog niet open geschroefd, want het kan een bekend probleem zijn, waardoor iemand het direct herkent en mij dan kan vertellen wat er aan te doen is.
groetjes,
sunny
. ik moest hem uiteindelijk toch naar de winkel brengen. de kosten vielen mee. wat ermee aan de hand was weet ik nog steeds niet want de monteur was er niet toen ik hem ging ophalen en de cassiere kon alleen maar codes van vervangen onderdelen zien in hun pc. maar het belangrijkste is dat ik die geweldige geluidjes weer heb
en dus eindelijk meer variaties dan die saaie van mijn GEM Sk76(op de acoustische gitaren na
).