Hooihuis
Acta est fabula
Het rijst wel de pan uit hoor de laatste tijd, met die prijzen
Helaas kan ik even geen linkje plaatsen, maar er staat nu op Marktplaats weer een PMC 100 en daar wordt gewoon lachend 200 euro voor gevraagd. Hoezo kansloos.
Het is een leuk apparaatje, voor mijn part nog cult ook, maar je kunt ook overdrijven. Ik geloof dat ik voor de mijne 15 euro betaalde en die was nog helemaal compleet ook.
Maar goed, ben je desperate op zoek naar deze preset FM-synth - sla je slag! Het is natuurlijk wel een stukje Hollandsch Glorie (al zou ik dan eerder kiezen voor een Synton Fenix
)
Helaas kan ik even geen linkje plaatsen, maar er staat nu op Marktplaats weer een PMC 100 en daar wordt gewoon lachend 200 euro voor gevraagd. Hoezo kansloos.Het is een leuk apparaatje, voor mijn part nog cult ook, maar je kunt ook overdrijven. Ik geloof dat ik voor de mijne 15 euro betaalde en die was nog helemaal compleet ook.
Maar goed, ben je desperate op zoek naar deze preset FM-synth - sla je slag! Het is natuurlijk wel een stukje Hollandsch Glorie (al zou ik dan eerder kiezen voor een Synton Fenix
)
ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet

) en stereo uit. Ook zat er een hele gore galm en een pitchshifter in.