samples!!

Origineel geplaatst door bodo
:o:

Ik zal nog eens wat drummetjes opzoeken als jullie willen.

'k Zal m'n motto nog eens herhalen: meer=beter!

:D

:engel: Ben bijna benieuwd naar de vocal samples van Bodo..

:D

Tnx voor alles tot nu toe! (al speelde die claps van reaktor niet bij mij; heb reaktor ook niet, scheelt misschien..)

't zijn gewoon .wav-jes hoor (zit ook een .exs-bestand bij, voor Logic's sampler)
de naam is een beetje misleidend, site heet gewoon 'reactor'

zoals beloofd electro claps
100 stuks - griijp ze nu ze nog warm zijn...

Uit allerlei verschillende old school drumdoosjes geplukt, geen idee waar ik ze allemaal vandaan heb.
Wel leuk zo'n thread, blijkt dat ik wel degelijk genoeg drums heb om een zesdelig concept-album te maken over... ehh... drums :)

Vocalen heb ik niet, kan nooit wat moois vinden, alleen verschikkelijk cliché zaken (ooh baby take me higher) en dat soort onzin.
Denk dat het nu aan iemand anders is om zijn/haar enorme collectie te plunderen (wel een pak minder legaal vaak dan deze korte drumsamples).

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Lijstje van 2 jaar oud, dus hoe actueel het is mag je zelf uitzoeken.
......http://www.invisiblesounds.net/home.html

He, die lijst was mijn 1ste Synthforum post hier! Nog 200 te gaan voor de 1000ste...;)
Leuk om hem weer eens op te zien duiken

..synthforumjunky..

ps: thanks Bodo voor wat verse samples

nou de term hier toch opduikt... bit torrent, ik ben nogal beginner op dat gebied, dus bodo: wat is dat precies? waar kan ik zo n programma dowloaden? ik heb wel is gehoord van bitoma en bit nogwat... maar...

?:koffie:

Bedankt voor al de goeie links.
Ik vind het altijd wel interessant om een paar mapjes van klassieke drumbakken te hebben.
FL action!

Back