samples!!

die laatste zijn allemaal mp3tjes helaas, dankje bodo voor de samples ik heb ook alles meteen meegepakt :okdan: :biertje:

Hey op die Breakbeat Paradise staan echt heel goeie dingen. Weet iemand of die (met het oog op commerciele producties) copyright free zijn? Met andere woorden kan ik gerust een single uitbrengen met samples uit één van die vele sample packs?

Origineel geplaatst door anoniempje
die laatste zijn allemaal mp3tjes helaas, dankje bodo voor de samples ik heb ook alles meteen meegepakt :okdan: :biertje:

Pro-tip: Dat het mp3-tjes zijn moet niks uitmaken (behalve als je je drukmaakt over de kwaliteit). Zowel RazorLAME als Winamp kunnen ongelofelijk vlug mp3tjes terug omzetten naar .wav files. Helaas duurt het dan nog een paar minuten (9000 samples of zo) maar dan ben je er ook van af :).

Als je instructies nodig hebt, vraag maar :).

iemand heeft hier geloof ik eens een mooie rides pack neergezet.
Heeft iemand die (of iets dergelijks) toevallig ook nog staan?

Origineel geplaatst door Yoozer
Pro-tip: Dat het mp3-tjes zijn moet niks uitmaken (behalve als je je drukmaakt over de kwaliteit). Zowel RazorLAME als Winamp kunnen ongelofelijk vlug mp3tjes terug omzetten naar .wav files. Helaas duurt het dan nog een paar minuten (9000 samples of zo) maar dan ben je er ook van af :).

Als je instructies nodig hebt, vraag maar :).

Dankje voor het aanbod, hele batches samples ook? dat zou wel makkelijk zijn, btw het ging me zelf wel meer om het feit dat mp3 minder is als wav. maar leuke samples kan ik altijd gebruiiken

heel erg handig dit
bedankt allemaal:halleluja

zijn er ook mischien ook hihats en percussie packs in de aanbieding???:engel:

ik heb ook nog wat liggen zal proberen te uploaden ff een servertje zoeken

alvast bedankt!

(behalve als je je drukmaakt over de kwaliteit).

Wat ALLES behalve onterecht is.

/Leuke dingen hier, maar kan ik niet ergens hele elementen van tracks krijgen ? ik bedoel dan bv alleen maar drums en bas of hele synthesizerparts zodat ik er zelf nog een beetje bij kan zetten8o)

Back