Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door chilistein
moeilijk man; Google, teneinde raad heb ik maar op de gok "poly61" en "manual" ingetikt en door bizar toeval kwam ik op deze site
volgens mij heb je hier trouwens meer aan
trouwens
De Poly61 FUCKING ROCKS !!!!

Origineel geplaatst door chilistein
moeilijk man; Google, teneinde raad heb ik maar op de gok "poly61" en "manual" ingetikt en door bizar toeval kwam ik op deze site
volgens mij heb je hier trouwens meer aan
trouwens
De Poly61 FUCKING ROCKS !!!!
. Ik heb ook beide instrumenten en ook beide reparaties aan gedaan... Neem aan dat jij de Poly 61 zonder midi hebt? Of met?
.Origineel geplaatst door Rutger19
Hey MadDonna,
lekker bezig. Eerst die U20 en nu Poly 61. Ik heb ook beide instrumenten en ook beide reparaties aan gedaan... Neem aan dat jij de Poly 61 zonder midi hebt? Of met?
Mijn U20 heb ik weg gedaan, maar de Poly 61 ben ik nog zeer over te spreken. Lekker strakke synth, qua laag en fijne ranzige geluidjes. Mooi voor lead, etc. Moet alleen oppassen voor een iets teveel eind jaren 80 begin jaren 90 soundje en de mogelijkheden zijn wat beperkt.
Is het toetsenbord bij jou "brak" of werkt het helemaal niet meer? Dat eerste probleem schijnt veel voor te komen bij de Poly 61, dat tweede iets minder. Het eerste klinkt minder erg, maar ik heb eigenlijk liever het tweede. Dan is er een kans dat je iets kunt vastsolderen of vervangen en dat ineens alles weer goed is. Een reeks brakke toetscontacten is veel moeilijker te repareren, dat is echt een kwestie van zorgvuldig schoonmaken.
Mijn ervaring met de Poly 61 is dat de toetsrubbers kapot kunnen gaan doordat de toetsen nogal los in hun scharnier hangen. Ze kunnen wat zijwaards kantelen waardoor ze de rubbers scheef drukken en vouwtjes in het rubber maken die er niet horen (of erger...scheurtjes). Uit ervaring kan ik je vertellen dat Labello op de rubbers trouwens wel goed werkt om het weer soepel te maken....![]()
Verder heb ik nog altijd gedoe met de tape interface. Als iemand nog eens een keer zijn eigen fabrieksgeluiden wil dumpen en dat op een goede kwaliteit digitaal wil opnemen ben ik erg geinteresseerd! Ik krijg met alle mogelijke files die ik via internet kan vinden namelijk NIET de originele factorysettings terug. Best jammer.
Groeten,
Rutger
Oh maar daar lees ik overheen, dat sarcasme. Ik vind meestal altijd wel alles via Google. Nu echter had ik mijzelf suf gezocht en totaal niets gevonden. Nou totaal niets is overdreven, maar dan gaat het geld kosten. Een meneer in de Ustated Nights heeft een hele hoop service manuals, maar wil daar geld aan verdienen.Origineel geplaatst door chilistein
Ah, ik begrijp dat er twee soorten "manuals" zijn; een Owners Manual en een "technische" ?
Ja, dan is mijn sarcasme onterecht !
Viel Glück Beim Suchen !
Verder heb ik nog altijd gedoe met de tape interface. Als iemand nog eens een keer zijn eigen fabrieksgeluiden wil dumpen en dat op een goede kwaliteit digitaal wil opnemen ben ik erg geinteresseerd! Ik krijg met alle mogelijke files die ik via internet kan vinden namelijk NIET de originele factorysettings terug. Best jammer.
Ben ook de trotse 2e eigenaar (!) van een Poly-61 die er uit ziet alsof hij net uit de doos komt.
)Oh maar daar lees ik overheen, dat sarcasme. Ik vind meestal altijd wel alles via Google. Nu echter had ik mijzelf suf gezocht en totaal niets gevonden. Nou totaal niets is overdreven, maar dan gaat het geld kosten. Een meneer in de Ustated Nights heeft een hele hoop service manuals, maar wil daar geld aan verdienen.
Het grootste probleem is eigenlijk meer... hoe krijg ik dat bandje overgenomen in de PC, want dan moet ik echt diep gaan graven naar een cassettedeck (waar heb ik dat ding nou gelaten)