trash
Ouwe rot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door brmzz
Ik heb een keer een verhaal gehoord dat sound engineers de live microfoons van artiesten zoals britney gewoon opnemen om naderhand eens goed met elkaar te kunnen lachen dat ze zo vals zingen.
Dat vinnik nou humor...

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Beetje OT
Elthon John heeft ooit eens lekker uitgehaald naar Madonna.
Ze kreeg toen iets van een best live vocal award..............echt een lachertje dus.
Sir Elthon zei toen op Live TV iets in de trant van:
"Best live vocal artist, fuck that............best lipsync artist"
Respect voor Elthon dus.
Ik ga vaak naar concerten, maar nooit naar van die vlut gasten die een beetje staan te acteren.
Ik snap ook niet dat zo'n arena ofzo volkomt met mensen die 60 euro betalen om genaaid te worden.
Origineel geplaatst door wasp
programma's als autotune of melodyne worden echt niet als corrigerende middelen gebruikt. bij dit soort artiesten.
sjah)... Hoor ik 'Stick with You' en mijn god wat hoor je de autotune vibrato zeg! Onmiskenbaar. Heb er zelf ook mee gewerkt en herken het effect ervan...
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Beetje OT
Ik ga vaak naar concerten, maar nooit naar van die vlut gasten die een beetje staan te acteren.
Ik snap ook niet dat zo'n arena ofzo volkomt met mensen die 60 euro betalen om genaaid te worden.
Origineel geplaatst door mavn
Die mensen worden niet genaaid. Die mensen willen vermaakt worden. Er wordt wellicht niet live gezongen, maar je krijgt wel een megashow te zien. Mensen zijn niet geintresseerd in al die onzin die wij hier belangrijk vinden. Ze willen waar voor hun geld. En dat betekent dat ze liever naar een tape-act kijken met een supershow.
Overigens,
Hoe goed een vocalist ook is, bij zo'n ren, spring en dans concert is het voor NIEMAND te doen om ook nog 100% zuiver en met power te blijven zingen. Dan heeft Elton John makkelijk lullen vanachter z'n pianotje![]()
gr,
Marc
Origineel geplaatst door plieuw
Elton heeft gewoon een energiezuinig marketingplan.....
mensen gaan niet voor sound maar voor marketing, en ik word er kotsmisselijk van vandaag de dag.

"Wij" laten ons ook naaien door de commercie op andere gebieden waar "wij" weer geen verstand van hebben. Ongetwijfeld zijn er diverse fora te vinden waarop "wij" onderdeel zijn van de zo verfoeide "domme massa".

Origineel geplaatst door plieuw
mensen gaan niet voor sound maar voor marketing, en ik word er kotsmisselijk van vandaag de dag.

Origineel geplaatst door Negative Plus
'kristina akkulera Lol![]()
Als ik voor 40.000 man zou optreden zou ik het liever ook niet Live doen.
Ik denk dat Madonna , Robbie Williams ect daar ook zo over denken.
Origineel geplaatst door trash
Ik heb gisteren iets gezien, damn wat super goed.
Bij de wereld draait door, een klein manneke genaamd Roel van Velzen.
Nog zelden zoiets goeds live gezien.
1 manneke 1 piano, en het pakt je bij je strot.
Het is wel erg poppy, maar respect.
Hier kun je de uitzending terug zien:
klik
Origineel geplaatst door bliepbliep
ey maarre, madonna zingt voor zover ik weet alles live. dat doet ze nog goed ook!
maarre, probeer maar eens vals door een vocoder te zingen...

Origineel geplaatst door bliepbliep
ey maarre, madonna zingt voor zover ik weet alles live. dat doet ze nog goed ook!