Ik zit net lekker te relaxen voor TMF en zie daar de PussyCatt dolls voorbij komen... ( mooie dames trouwens
)
En het valt mij gewoon op dat LIVE de meiden helemaal niets te vertellen hadden. En dat hun nieuwe plaat ( I dont need a man ) lekker dik, harmonieus en vol klinkt.
Nu weet ik dat ze dit met goede apparaten ala compressie etc... doen.
Maar hoe laten ze die wijfies zo zuiver harmonieus zingen ? Terwijl ze dit live helemaal niet kunnen. Hoe trekken ze die harmonien recht ( als er 2 uit de toon zitten )En wat passen ze hier nog meer op toe ? En dat bruin meisje dat haalt uit met haar stem en dat klinkt ook lekker. Terwijl het live als gekrijs over komt en haar stem zo dun is...
Met welke menu's / effecten ed kun je dit zo mooi bereiken ?
)En het valt mij gewoon op dat LIVE de meiden helemaal niets te vertellen hadden. En dat hun nieuwe plaat ( I dont need a man ) lekker dik, harmonieus en vol klinkt.
Nu weet ik dat ze dit met goede apparaten ala compressie etc... doen.
Maar hoe laten ze die wijfies zo zuiver harmonieus zingen ? Terwijl ze dit live helemaal niet kunnen. Hoe trekken ze die harmonien recht ( als er 2 uit de toon zitten )En wat passen ze hier nog meer op toe ? En dat bruin meisje dat haalt uit met haar stem en dat klinkt ook lekker. Terwijl het live als gekrijs over komt en haar stem zo dun is...
Met welke menu's / effecten ed kun je dit zo mooi bereiken ?