Vintage FX pedals

Origineel geplaatst door divi
wat een obscure dingen allemaal! cool

en ik ga idd niets over de prijzen zeggen... oops! nu deed ik t toch :D

hahaha...kijk alleen al om te zien wat er allemaal te koop is is het een leuk zaakje..en dat boek van ze, ik heb er een besteld..

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
deze is goed...lees die omschrijving eens...hahaha

http://www.fmogearshop.com/detail.php?invID=10

indeed

txt
how awfull it sounds
dat je daar achter staat as verkopert,...toch?
It's beyond awful. Images of a flock of dying geese come to mind, but also a sound my car once made as smoke poured from under the hood while I was stuck in the breakdown lane on I-95 going Southbound. This is strictly a conversation piece for the collector who wants this sort of thing. Please don't buy this and complain about how bad it sounds - I KNOW how bad it sounds. It's bad... very, very bad. You have been warned.

raph fatt boekie
wilde altyd al een soort van a-z van p.forrest maar dan van guitar shit fx amps en soo hebben ,..
kga m checken...:walker:

in guitar fx liggen de verstopte on on t dekte sounds all synth / drumachines zijn zl door alle pcm/tcen meer gehaald ,..maar vintage guita fx en anlog synth
very OK combi
[kheb ff aan de ts 909 clone van vriend moge prutesen valt niet veel aan draaien ,..maar t lijkt wel een tbe indeed

citaat uit de beschrijving van de flying pan:

I paid WAY too much for this thing... and now you can too!

:confused:

Hey Ralph,

Ben je deze nog kwijt geraakt?
pearl_f-605_002.jpg

Ik kon hem op bovenstaande site niet vinden, maar ben wel benieuwd wat hij nou oplevert. En ik weet dat jij er eens 1 te koop hebt gehad.

Ikzelf heb hem ooit gekocht voor een echt achterlijk klein bedrag (20 gulden of zo) gekocht, en hij gaat bij mij pas de deur uit nadat ikzelf in een houten kist er uit ben gedragen. Superding!

Origineel geplaatst door Kraan
Hey Ralph,

Ben je deze nog kwijt geraakt?
pearl_f-605_002.jpg

Ik kon hem op bovenstaande site niet vinden, maar ben wel benieuwd wat hij nou oplevert. En ik weet dat jij er eens 1 te koop hebt gehad.

Ikzelf heb hem ooit gekocht voor een echt achterlijk klein bedrag (20 gulden of zo) gekocht, en hij gaat bij mij pas de deur uit nadat ikzelf in een houten kist er uit ben gedragen. Superding!

ja is al heel lang weg...overigens een zeer mooi effect...ik weet niet meer wat ie heeft opgeleverd maar als je hem niet wilt verkopen dan boeit dat toch niet...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
ja is al heel lang weg...overigens een zeer mooi effect...ik weet niet meer wat ie heeft opgeleverd maar als je hem niet wilt verkopen dan boeit dat toch niet...

Nee, feitelijk niet nee. Maar het geeft natuurlijk wel een extra stukje genoegdoening dat je voor een schijntje een gaaf apparaat hebt gekocht wat achteraf ook nog een een bom duiten waard blijkt? Ongeacht het feit of je het wil verkopen of niet.

En ik heb zo'n gevoel dat er mensen op dit forum zijn die die filosofie zullen delen.

Daarover gesproken trouwens. Volgens mij interesseert die gast van die site de verkoop ook niet echt. Zowel op de manier als hij sommige producten presenteert als de prijzen die hij er voor vraagt. (Zo, heb ik er ook iets over gezegd }:| ) Desalnietemin, een gave site.

Origineel geplaatst door Kraan
Nee, feitelijk niet nee. Maar het geeft natuurlijk wel een extra stukje genoegdoening dat je voor een schijntje een gaaf apparaat hebt gekocht wat achteraf ook nog een een bom duiten waard blijkt? Ongeacht het feit of je het wil verkopen of niet.

En ik heb zo'n gevoel dat er mensen op dit forum zijn die die filosofie zullen delen.

Daarover gesproken trouwens. Volgens mij interesseert die gast van die site de verkoop ook niet echt. Zowel op de manier als hij sommige producten presenteert als de prijzen die hij er voor vraagt. (Zo, heb ik er ook iets over gezegd }:| ) Desalnietemin, een gave site.

Ik vind de presentatie best leuk...moeilijk om iets te doen en voor elkaart te krijgen, site bouwen, geld en tijd hebben...vaak zijn dingen gemakkelijker gezegd dan gedaan.....en de prijzen..als lenny kravitz iets wil dan wil ie het en geld is dan geen optie...zo zijn er nog tig rockers met hem met zo veel geld...en tja...its a game you need to play to stay alive...

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik heb ook zo'n Fuzz Tone...
Die dingen klinken echt rot inderdaad. :)

hahaha...mooi...heb je ook een Ibanez flying pan??...Soms denk ik...klinken die dingen nu echt helemaal fantastisch of wat???

Origineel geplaatst door cream
citaat uit de beschrijving van de flying pan:

I paid WAY too much for this thing... and now you can too!

:confused:

zn txt in de advert op zn site zijnwel L8
lijk mij wel:D
en idd mooi spullekes oa die wanted list ; binson echos gevraagd
- je kan hier wel aardig wat modelletjes vinden die ECHT vintage [wat een woord ] zijn
zo konje op ideen
de meeste fx die ik ooit gekocht hebik toch eg allemaal op de gok ,..op info van t net zeg maar ,..gekocht
maar ja je laat niet eg een dikke amping tube vintage bak over komen uit de us of A.
want zwaar blijft zwaar
...toch en wordt aardig duur dan

alhoewel
'80s Ibanez TS9, original (several, $185-$200) ORIGINAL
voor de copy hier nu betaal je al 180eu ofso

[maarja asje LENNY heet ...lol]
:smeris:

Back