Wie kent dez? Ebay: TB303 kloon Acidcode ML-303-V4

dit is een erg goeie clone van wat ik gehoord tenminste de sound klinkt erg goed (al is ie wel gedistort op t filmpje),
de originele case ziet er trouwens wel erg lomp uit,
doet me een beetje aan een raar russisch apparaat denken uit de 60/70's

hier een filmpje van de gemodde versie met display: http://www.youtube.com/watch?v=6AYXkICoWFU

lijkt me een erg interessant bakkie!

ah.. ik haalde 2 plaatjes door elkaar.. ik had een plaatje van de proto versie gezien kennelijk.. en dat ziet er niet uit

prototype

Attachments

• ml303_start.jpg
    ml303_start.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 82
en wat die gozer verkoopt nog steeds wel lomp maar t kan er mee door

Attachments

• e2_12.jpg
    e2_12.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 75
Re: Wie kent dez? Ebay: TB303 kloon Acidcode ML-303-V4

Origineel geplaatst door Rambotics2000
Wie kent deze 303 kloon? Er staat er eentje op ebay maar ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Ziet er qua specs op zich wel sappig uit, ook een sequencertje er in... Maar of het zin heeft er hoog op te gaan bieden?

http://cgi.ebay.de/Roland-TB-303-An...ryZ38071QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

als je geld heb en je wil een clone zou ik abosluut dit bakkie eens proberen

v5 gevonden voor zo'n 500 Euri...

v5 gevonden voor zo'n 500 Euri...

Ik heb een andere gevonden in Zweden - een v5 versie dan! Voor een dikke 500 euri, scheelt bijna de helft met een echte 303, terwijl de componenten gelijk zouden moeten zijn... Alleen dacht ik dat die v6 de v5 was, dus wat dat betreft dan een tegenvaller. Vat misschien nog wat vanaf te onderhandelen, is geen ebay. Die v6 is inderdaad kwijl-kwijl-jammie. Op ebay staan er alleen aan de lopende band TB303's te koop, gaan steeds zo rond de 1000 weg, maar voor dat geld kun je een museum/verzamel exemplaar hebben. Staat er nu eentje te koop met alle goodies er bij, nog niet zo lang geleden op eentje geboden (niet gewonnen) in de UK die voor net even boven de 1000 we ging maar waar zelfs de originele kartonnen dooos nog bij zat. Zo zeldzaam lijken ze dus niet te zijn... maar 1000 euro zit net boven mijn psychologische grens...

Back