Electro: Code black

Ha Fuse,
Ik zit hem hier te luisteren, tis een lekkere track, alleen die baslijn...
Daar mis ik wat aan...
Ik zou voor een andere bas nemen, maar wat voor een, keb geen id!
Verder vind ik het verloop van je arrangement wat eentonig, er mag wel wat meer gebeuren.
Maar het begin is er al, echt lekker!
mzzl,

TT

Best 'n fijne beat, daar zit imo de (helaas ook door mij ervaren) eentonigheid niet in. Misschien hier en daar nog 'n extra soundje ofzo, dan kan ik daar ook niet meer over zeiken. ;)
Dat pulserende geluidje dat er op 2:53 inkomt, is wreeeeeeeed !

Danku.

De sounds zijn cool, passen goed bij elkaar, maar ik vind de compositie nogal eentonig, weinig variatie in akkoorden, of een duidelijke leadpartij. De baslijn gaat mij ook vervelen.
Variatie in akkoorden hoeft natuurlijk niet altijd, je kunt best een compleet nummer over 2-3 akkoorden maken, maar dan moet je wel zorgen voor meer variatie in andere dingen, anders blijft de begeleiding een eentonige boventoon voeren.

De rimshot komt er niet lekker door in de mix. Baslijntje is een beetje saai, ik hou wel van wat meer pompende funklijnen, maar op zich is het geluid goed. Dat glijdende geluid rond 1:40 vind ik erg lekker, maar misschien een beetje gappen om het wat hoekiger en ritmischer te maken.

vind de baslijn eigenlijk nog wel wat hebben:) en dat geldt ook voor de rest van je track

alleen mag er nog wat meer variatie in, vooral in de beat:)

maar er zit zeker al (heel) wat in:)

Back