what the grok? Baffle!

Ik vind m super :)

jammer van die bas... die was clavia he? Misschien daarvoor een echte synth gebruiken? ;)

De eerste 30 seconden is nog wel duister maar daarna vind ik het zelf minder qua sounds.

tips and tricks:

mixing:
ik vind hem iets te gecompressed. Probeer es wat uit met apart de drum te compressen.
De nm ligt een beetje uit de mix. probeer een heel klein galmpje of chorus...
ik vin em iets te dof.

arrange:

aan het einde ergens een lead.

ja klopt, de kick is ook nog ietsie te zompig

een lead ja.. ik vond t moeilijk om er 1 bij te stoppen aangezien t spectrum al behoorlijk vol zit
in de totale mix heb ik nog wat veranderd zodat de nord wel beter in de mix ligt(nog niet online).. maar t droge er boven op liggen wil ik wel een beetje houden. t doffe had ik ook gehoord alweer de volgende dag en is ook al aangepast
dat mixen na een avond gepield te hebben gaat gewoon echt niet he :D

*work in progress*

Ik heb het vermoeden dat dit een erg dikke track gaat worden.
Ga zo door! Vooral die bassline uit de Clavia is bizar.

Origineel geplaatst door brmzz
tips and tricks:

mixing:
ik vind hem iets te gecompressed. Probeer es wat uit met apart de drum te compressen.
De nm ligt een beetje uit de mix. probeer een heel klein galmpje of chorus...
ik vin em iets te dof.

arrange:

aan het einde ergens een lead.
misschien moet je eens een high-end compressor gebruiken 8o)

hehe aargh mn anus, dat ga ik doen. ga jij dan muziek maken? :D

Beetje rommelig trackkie, komt vooral door die snare die er soms willekeurig in lijkt te zitten, de drive is wel ok, maar je hebt wel betere tracks gemaakt dan deze.

en iedereen in galop :)

ik vind je bloepjes en blapjes soms net iets te storend ontstemt

en voor de basdrum wat iedereen al heeft gezegt

voor de rest wel een plezierig nrtje :dj:

lekker trekkie en zeer apart..
kvind alleen die synth die o.a. in het begin voorkomt, die zeg maar afglijd (portamento?) wel wat vals klinken. Ik zou het gewoon op vaste tonen houden, maar dit ken ook gewoon een kwestie van smaak zijn.
big up:biertje:

Heb 'm nu gehoord op mijn 2.1 setje met het volgende verhaal :

Best wel een leuke track met genoeg variatie. Geluidskwaliteit is nog steeds prima alhoewel het niet bepaald power heeft de drums. Leuk gedaan met de climax alleen wat daarna afspeelt kan je al bijna in het begin horen, jammer.

Hier en daar wat verbeter punten maar voor de rest goed. :)

Back