stadionpubliek geluiden...

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Hello,

Ik ben weer eens ergens naar opzoek. Je hoort het hier thans veel maar het ongeluk is dat er altijd wel iemand zit tussen te praten hé. Ik heb het namelijk over atmosfeer en publiekgeluiden van een stadium. Als ze uit de bol gaan, als er een goal valt , of ... publiekgeluiden van een groot concert.

Is er iemand die daar een paar bronnen voor heeft ?

mja, maar kwalitatief zijn die dingen toch niet echt... en het klinkt ook niet "signature" genoeg.

Het moet echt zo goed klinken als de dingen die scooter altijd gebruikt...

toch bedankt :)

Er zijn specifieke sample CDs te koop (te leen in de bibliotheek ??) uit de Hollywood FX en de BBC series.. daarop staan netjes in categoriën dit soort geluiden, er zijn er zelfs met specifieke stads geluiden van Parijs, Berlijn, Washington enz enz... Volgens mij had best-service ook zoiets.

Ik denk dat je je heil moet zoeken in sample cds voor de film/reclame/tv wereld

suc6

Inderdaad,

Ik heb wel eens bij de free records hop voor ong. 10 of 15 euro 10 cd's vol met omgevingsgeluiden van stadions, stations zwembaden speelhallen en straten (alsmede hangbuikzwijntjes en geelgenipte rietpluimfluiters) gekocht.

Was eigenlijk bedoeld voor onder je home-video's te zetten.

ik weet ook wel dat sound ideas die heeft (audience reactions).. maar dan heb je weer een hele hooop dingen die je noot zult gebruiken.. ik dacht gewoon dat dat ff gratis beschikbaar zou zijn :)

layeren van je eigen stem , met whoei en hoei geluiden:)

Origineel geplaatst door dj alpha j
layeren van je eigen stem , met whoei en hoei geluiden:)

omg, dan ben ik een dag bezig .. en ik denk dat dat een beetje bagger gaat klinken :)

PS: het antwoord lag zo voor mijn boeten bijna.. ik had hier nog wel een soundcube van best service.. staat wel iets bruikaars op :)

Vengeance Club essentials part 2. er staan 14 echt hele vette stadion claps, stamps, fluiten etc. op!!!

Kost 85 euro, maar dan heb je ook wat. (2500 samples van o.a kicks etc, en dus ook stadion claps etc...)

GRTZ

Re: stadionpubliek geluiden...

Origineel geplaatst door CosmicDreamer
Hello,

Ik ben weer eens ergens naar opzoek. Je hoort het hier thans veel maar het ongeluk is dat er altijd wel iemand zit tussen te praten hé. Ik heb het namelijk over atmosfeer en publiekgeluiden van een stadium. Als ze uit de bol gaan, als er een goal valt , of ... publiekgeluiden van een groot concert.

Is er iemand die daar een paar bronnen voor heeft ?

dat is toch wel zoooooh 1993 }:|

maar neen, ik heb geen goesting om dance te maken daarmee he.. eerder zo van die trage sport-d&b dat is toch meer tijdloos ?

Beetje late reactie misschien, en weet niet OF je nog iets zoekt, maarre.. is dit wat?

(als je 'm in betere qualy wil [of .WAV formaat => is wel bijna 9 Mb dan..] moet je me maar ff mailen)

Back