organix
Synth DIY Goeroe
Ik ben van plan om op korte termijn een Roland XV-88 te kopen. Het idee dat je de oude SR-JV80 bordjes nog kan gebruiken naast de SRX lijkt me wel fijn
en het 88-key hameraanslag keyboard trekt me ook wel.
Alleen heb ik dus de vraag... heeft iemand ervaring met de pianoklank in de XV-88? ik heb zelf dus al een tijdje een Yamaha P80 waarvan ik de pianoklank best wel goed vind klinken.
Stel dat de XV-88 piano niet geweldig is...komen de SRX pianoborden dan in de buurt van de Yamaha P80? ik heb wat demos geluisterd op internet en ik moet zeggen dat het niet slecht klinkt... maar ik de P80 toch nog net ietsje realistischer vind klinken.
En ik las ook ergens dat de SRX-11 Complete Piano board ook weer veel mooier is dan de SRX-02 concert piano, is dat ook zo? je kan ze zo moeilijk testen zonder ze te hebben he
Iemand suggesties?
en het 88-key hameraanslag keyboard trekt me ook wel.Alleen heb ik dus de vraag... heeft iemand ervaring met de pianoklank in de XV-88? ik heb zelf dus al een tijdje een Yamaha P80 waarvan ik de pianoklank best wel goed vind klinken.
Stel dat de XV-88 piano niet geweldig is...komen de SRX pianoborden dan in de buurt van de Yamaha P80? ik heb wat demos geluisterd op internet en ik moet zeggen dat het niet slecht klinkt... maar ik de P80 toch nog net ietsje realistischer vind klinken.
En ik las ook ergens dat de SRX-11 Complete Piano board ook weer veel mooier is dan de SRX-02 concert piano, is dat ook zo? je kan ze zo moeilijk testen zonder ze te hebben he

Iemand suggesties?