Alternatief juno 106

Re: Re: Re: Alternatief juno 106

Re: Re: Re: Alternatief juno 106

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Kan dit kleine pielbakkie zulkse wreedheden maken? Met bakken laag?

Het is best aardig idd dat bakkie....
Nog geen moog maar wel aardig hoor.

Origineel geplaatst door matrixxx
ik vind de rackversie op de foto wel stoer gemaakt maar het moet toch een aardig klusje geweest moeten zijn want je zal de printplaten ook moeten aanpassen om het passend te maken. hij heeft de bovenste rij met druk knoppen leuk weggewerkt maar ik vraag me af hoe hij het intern heeft gedaan, het zal geen klusje geweest zijn van een paar uurtjes denk dat er wel meer tijd in zit,..

Ik denk niet meer dan een half uur: Photoshop...

Origineel geplaatst door klausito
Ik denk niet meer dan een half uur: Photoshop...

zou het, ik zie toch een flits,....... maar ja het is wel mogelijk en die 4 knoppen staan wel verdacht de zelfde kant op..............4 draaiknoppen???????????

Ik hoorde demo's van Ron van een van de Bit-reeks synths, en dat klonk lekker viezig PCP-achtig. Qua prijs val je je d'r ook geen buil aan.

Origineel geplaatst door trash
nova desktop, komt ook in de buurt

heb er ook 1 , heb me er in positieve zin vreselijk op verkeken..ernstige sounds en mogelijkheden.

Origineel geplaatst door Niel
Url ? zoekfunctie en google leveren niks concreets op.

Ron, als in "die kale mafkees uit Zeeland".

Zag ik je niet een keer op Pandemonium met hem rondlopen? Of heb ik de verkeerde voor me?

Origineel geplaatst door bikkel
Ron, als in "die kale mafkees uit Zeeland".

Zag ik je niet een keer op Pandemonium met hem rondlopen? Of heb ik de verkeerde voor me?

:eureka: Nee je hebt de goeie voor je. De mafkees uit zeeland/noordzee-platforms ken ik zeker. Ik ken een aantal ronnen, dus onduidelijkheid ruleerde.
Pandemonium klopt ook, vorig jaar november :luv:

Origineel geplaatst door Niel
:eureka: Nee je hebt de goeie voor je. De mafkees uit zeeland/noordzee-platforms ken ik zeker. Ik ken een aantal ronnen, dus onduidelijkheid ruleerde.
Pandemonium klopt ook, vorig jaar november :luv:

Als hij dat ding of die demo nog heeft, zeker ff checken bij hem! Hij heeft een beetje die rasperige latere Juno PWM kwaliteit.

Sequential Circuits Prophet 600 de officiële tegenhanger van de juno 106

prophet600.jpg

neemt alleen wel nog meer plaats in :D

Deze misschien?
450x1000_10531.jpg

Wel beetje boven je budget. :D

Hij is vreemd genoeg ook nog in staat 106 sounds na te doen.

En het is gelijk ook nog een sequencer.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mc_kwok
Als de ax73 te groot is, is de ax90, de rackversie misschien een leuk alternatief?

mensenkinderen.....

De rack van de AX73 is de VX90....

Een AX90 is heeel zeldzaam (opgefokte AX80).... maar is ook groter dan een juno.....

Beide zijn geen goede vervanger..........

Een MKS50 is aardig, maar ook al niet zo mooi als de Junosound.

Het enige wat ik me kan voorstellen waar je ongeveer net zo mee uitkomt is een KORG EX8000 rackversie van de DW8000.

Probleem is dan toch weer de samplewaves die er in zitten....

Een CRUMAR BIT01 is naar mijn idee de mooiste vervanger.... en als je er goed mee overweg kan... klinkt dat ding erg goed, kun je dat niet.... dan wordt het niks.

Overigens wie er voor mij een BIT01 heeft, mag mij PB-en.

Heb Bit One te koop of ruil.

Origineel geplaatst door manvsmachine
Deze misschien?
450x1000_10531.jpg

Wel beetje boven je budget. :D

Hij is vreemd genoeg ook nog in staat 106 sounds na te doen.

En het is gelijk ook nog een sequencer.

WAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! MAG DIE TRAVESTIET VAN EEN JUNO-G ER AF!........ BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr

Daar krijg ik het koud van.... heb me in de winkel rotgelachen om die soundcanvas in een stoer jurkje...

Waar gaat het met ons naartoe!... ehh... met jullie... heh...

Gearlist?... steekwoorden: Memorymoog, Prophet 5, Synthex, Jupiter 8, Chroma........

Sorry... frustratie uiting.... geen reactie nodig...

Origineel geplaatst door cybermax
WAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! MAG DIE TRAVESTIET VAN EEN JUNO-G ER AF!........ BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr

Daar krijg ik het koud van.... heb me in de winkel rotgelachen om die soundcanvas in een stoer jurkje...

Waar gaat het met ons naartoe!... ehh... met jullie... heh...

Gearlist?... steekwoorden: Memorymoog, Prophet 5, Synthex, Jupiter 8, Chroma........

Sorry... frustratie uiting.... geen reactie nodig...

Was ook niet al te serieus bedoeld :duivels: .

Ik begrijpe nog steeds nie....De juno 106 is toch totaal geen scheurbak...het is een heel lief klinkend dromerig bakje...als je scheursounds wilt moet je echt iets anders zoeken hoor.

Back