smackos
Gepokt en gemazeld
Een juno 106 zwaar PWM gezaag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Kan dit kleine pielbakkie zulkse wreedheden maken? Met bakken laag?
Origineel geplaatst door matrixxx
ik vind de rackversie op de foto wel stoer gemaakt maar het moet toch een aardig klusje geweest moeten zijn want je zal de printplaten ook moeten aanpassen om het passend te maken. hij heeft de bovenste rij met druk knoppen leuk weggewerkt maar ik vraag me af hoe hij het intern heeft gedaan, het zal geen klusje geweest zijn van een paar uurtjes denk dat er wel meer tijd in zit,..
Origineel geplaatst door klausito
Ik denk niet meer dan een half uur: Photoshop...
Origineel geplaatst door bikkel
Ik hoorde demo's van Ron van een van de Bit-reeks synths, en dat klonk lekker viezig PCP-achtig. Qua prijs val je je d'r ook geen buil aan.
Origineel geplaatst door trash
nova desktop, komt ook in de buurt
Origineel geplaatst door Niel
Url ? zoekfunctie en google leveren niks concreets op.
Origineel geplaatst door bikkel
Ron, als in "die kale mafkees uit Zeeland".
Zag ik je niet een keer op Pandemonium met hem rondlopen? Of heb ik de verkeerde voor me?
Nee je hebt de goeie voor je. De mafkees uit zeeland/noordzee-platforms ken ik zeker. Ik ken een aantal ronnen, dus onduidelijkheid ruleerde.
Origineel geplaatst door Niel
Nee je hebt de goeie voor je. De mafkees uit zeeland/noordzee-platforms ken ik zeker. Ik ken een aantal ronnen, dus onduidelijkheid ruleerde.
Pandemonium klopt ook, vorig jaar november![]()

(steekt ie wel een end uit.. wat een lompe bak)
Origineel geplaatst door bounce
Sequential Circuits Prophet 600 de officiële tegenhanger van de juno 106
![]()
neemt alleen wel nog meer plaats in![]()

Oh, da's niet de enige gerackte Juno 106... maar het punt blijft; al is de rackversie nog zo mooi, het blijft nog altijd een Juno-106Origineel geplaatst door klausito
Ik denk niet meer dan een half uur: Photoshop...
.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Als de ax73 te groot is, is de ax90, de rackversie misschien een leuk alternatief?
Origineel geplaatst door manvsmachine
Deze misschien?
![]()
Wel beetje boven je budget.
Hij is vreemd genoeg ook nog in staat 106 sounds na te doen.
En het is gelijk ook nog een sequencer.
Origineel geplaatst door cybermax
WAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! MAG DIE TRAVESTIET VAN EEN JUNO-G ER AF!........ BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Daar krijg ik het koud van.... heb me in de winkel rotgelachen om die soundcanvas in een stoer jurkje...
Waar gaat het met ons naartoe!... ehh... met jullie... heh...
Gearlist?... steekwoorden: Memorymoog, Prophet 5, Synthex, Jupiter 8, Chroma........
Sorry... frustratie uiting.... geen reactie nodig...
.