vette vintage shop :)

Der_Mantie

Vintage lit
kwam winkel tegen via een ander forum deze

erg leuke verzameling aan spulletjes :{ :{ :{ :{

What the..., de enige goede smilie hiervoor is :{ :{ :{

12063_gallery.jpg

Origineel geplaatst door richard2000
Als ik binnenkort de staatsloterij win weet ik in ieder geval naar welke winkel ik eerst ga:D :D :{

100 % 100

wow...

kwilde toch altyd al een keertje naart japan ,...wat eensicko shop
2nd hand shop whoo
ik zou een ps kopen ,../ of iets wat hier byna niet is en hoeveel mag je meenemen met je hand baggage?

haha*D

wel veel amerikaans spul moogs / sec . oberheims en lindrums daar in de shop [en t roland repertoire]

phillips echo moet toch ook hier te scoren zijn

Attachments

• phillips echoo.jpg
    phillips echoo.jpg
    118,6 KB · Bekeken: 140
Ik ben daar ooit geweest maar die prijzen kloppen niet hoor, volgens mij heeft die de koers van de yen of australische dollar niet helemaal goed door gecalculeerd :D

Of ik had de koers van de Yen niet helemaal door dat kan ook :D maar het enige wat ik kon kopen met het geld wat ik op zak had was een Sequential sequencer doosje...:erm:

http://www.fiveg.net/

TR909 = 1109 euro
Minimoog = 2.194,42 euro
Een ARP odyssey mk2 is 1.812,40 euro
Een prophet 5 rev.3 met MIDI is 3006,62 euro
Een prophet 600 = 688,43 euro :D
Een Monopoly 330 euro dat is wel cheap, maar weet ik veel, voor hetzelfde geld staat daar "MIDI KIT monopoly" ofzo ik lees geen japans :D

Ze accepteren alleen Japanse emails trouwens :D

deze "vintage shop" is ook al aan de prijs :smeris:
aan sommige startbiedingen te oordelen

e-bait seller

biedt volgens mij op marktplaats ook met enige regelmaat aan.

Ledeberg, Belgie begint inmiddels al een beetje op "Peer, Belgie" te lijken

jaaa die uss meatro beginnen by 999.-tsjonge gkke belg
stond dr laats een op mp 499.- was nog te ...

als ik de loterij won haalde ik erg graag een prop 10, prop5 en die arp quadra (die toch niemand wil ;) ) op bij die kerel... Jeuz dingen staan daar gewoon met dozijnen op stapels alsof het niets is...

Ik zou de hele winkel opkopen en er dan vervolgens naakt doorheen gaan lopen en mezelf eens flink verwennen met al die stoute toetsjes. :biertje:

Het is toch het lot van alle vintage spullen dat als ze meer geld waard worden de handel er ook nog eens tussen gaat zitten om er ook wat aan te verdienen.
Als ze de beestje opknappen dan vind er extra geld voor vragen wel OK. Maar wel zonde als apperatuur staat te verstoffen.

Back