Mengert

Status
Please reply by conversation.

Resonance

Turn up the reso!
gezocht 32 / 24 kanaals mengert .. zonder defecten en genoeg routings mogelijkheden en bussen
evt een 16 kanaals word ook in overweging genomen afhankelijk van t merk

ik wil geen Behringer mixers, en mn budget is ook niet al te groot, max 750 euro ongeveer als ik mn huidige tafel verkocht heb..

Ik heb momenteel nog een Mackie 24-8 te koop staan.. Ligt wel iets boven je budget.. Maar het is dan ook wel een kwaliteitstafel.. Gaat weg omdat ik op een 32-8 over ben gestapt :)

mn budget is trouwens wat groter geworden.. tenminste.. ik heb nog een notebook staan, die kan ik wel kwijt als ik m voor een dump prijs ga aanbieden, dan heb ik iig weer cash.. pb me ff wat meer info plz :)

ook graag pics als je die heb

Reso.

denk aan een D-R (D&R) mixer...

veel kanalen, goede eq's, goede sweeps, betaalbare servicebeurten en losse onderdelen alleen niet altijd te vinden

Binnenkort iedereen aan de D-R mixersstt :)

Origineel geplaatst door sms303

veel kanalen, goede eq's, goede sweeps, betaalbare servicebeurten en losse onderdelen, alleen (zijn de D-R tafels) niet altijd te vinden

kbedoel met niet te vinden is dat je niet altijd een D-R mixer te koop zie staan...

tussen de € 750,-/850,- heb je een goede D-R dayner (min. 32ch. 8x aux, floating subs, en een hele hoop plezier!)

--> nee de mijne doe ik niet WEG!

ps. jammer dat je posts in te ruil/koop gevraagd niet kan editten.. nu nog een post op mn conto erbij

hehe das idd geen geld :)

weet alleen niet of ik wel van die oude bakbeesten in huis wil halen

Status
Please reply by conversation.
Back