V-Amp tone library

Meinte37

headbangend lid
Heeft iemand hier ervaring met de V-Amp Tone Library?

Ik zit nl. met het probleem dat ik het niet voor elkaar krijg de software mijn V-Amp 2 te herkennen (nog niet geprobeerd met de V-Amp Pro, trouwens): na het scannen komt steevast de foutmelding dat ik de V-Amp vooral niet op MIDI Thru moet hebben staan staan (Edit, A, Tap-button moet uit zijn), maar dat is niet het geval en ook mijn MIDI-interface doet niet aan thru. (Ook geprobeerd met Thru juist wel aan.)

Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en zoja, wat is de oplossing?

Setup is: zie onder.

Heb hem gehad (nu al een tijd langdurig uitgeleend) en hij deed het gewoon. Je bedoelt toch gewoon de pc-editor voor de V-amp(2)? Zo ja, dan heb ik dus geen speciale tips, sorry. Je hebt hem wel gewoon twee-weg aangesloten neem ik aan (midi out naar in en in naar out beide aangesloten)? Je midi interface werkt goed?

Yup, de PC-editor, inderdaad.

Ik heb 'em inderdaad wel 2-weg aangesloten op m'n Motu AVP. Als ik de software laat scannen, dan zie ik ook keurig een signaal terugkomen zodra de scan de MIDI Out voor de V-Amp 2 aandoet, maar daarna krijg ik dus altijd de boodschap dat de V-Amp 2 niet in Thru-mode mag staan, of die mode nou daadwerkelijk aan staat of niet. Overigens is de Motu niet geconfigureerd om zelf een Thru van de MIDI In naar de MIDI Out te doen.

Ik zal vanavond ook nog even m'n V-Amp Pro proberen; kijken of dat andere resultaten geeft.

Back