electro track Tallon VII

cool:) lekker vaag, hier en daar nog wat lekkere klikjes en bliepjes...

:okdan:

en nu nog maar eens gaan luisteren:D

8) vet .. lekkere style

Vind je beat erg relaxed .. lekker afwisselinguh ..

Je kunt misschien wat van die synthz .. wat extra's geven door ze wat te manipuleren tijdens de rit ..

:okdan:

Lekker trackie inderdaad, Ik vind de eerste helft zelf een beetje saai, mag wel wat dynamischer, maar de tweede helft vind ik erg lekker. Ik vind het contrast tussen de langgerekte tonen en de snappy zenuwachtige beat erg lekker, en volgens mij wordt de track beter als je dat contrast nog wat vergroot; dus de beat nog wat meer in your face produceren; harde compressie op de kichk en snare, dat het echt afgekapt klinkt.
Een beetje zoals op deze ep; klik en luister
Keith tucker is echt een meester in dit soort contrasten.

Verder; dope shitzzz :D

hoi metroid

ik vind het een lekker trekkie, vooral die snare past er goed bij. ook de panning zit wel goed. doet me een beetje aan the orbital denken.

dat stukje rond 3.30 met die bas is geweldig!

dit is een heel goede basis voor een track, het klinkt nu nog een beetje minimalistisch een beetje als game-muziek. als je er een vocal sampletje doorheen zou doen, en een filter sweep, en het geheel rond de 3 minuten dan zou het een erg sterke single zijn naar mijn idee. de beats en de sounds staan als een huis.

luister eens wat werk van the orbital zou ik zeggen, bijvoorbeeld "are we here?" de album versie is zo goed gedaan.

gewoon lekker mee doorgaan! dit heeft zeker veel potentie! (hij bliept lekker ;))

bliepbliep

Morge BliepBliep echt tof om te horen dat je de potentie in mijn track hoord. Voor mijn doen heb ik er ook erg lang aan gewerkt hahaha maar ben nu erg gemotiveerd om meer van dit soort tracks te maken.

Orbital is nogsteeds een van mijn grote voorbeelden samen met Autechre, Aphex en tja er zijn er teveel om op te noemen :)

are we here is een van mijn faforiete nummers van orbital en nu je het zegt had zelf niet gehoord het een beetje in hun stijl te hebben gemaakt wel cool eigenlijk. Ik vind het album inside ook super maar die ken je vast ook.

Die vocal sample wou ik er nog plaatsen dacht aan een stukje uit de film Silent Hill maar weet het nu nog niet zeker wat ik ga doen kijk wel effe.

Gr

Metroid

Morge red eye, Thanks voor de feedback zal zeker even luisteren wat je precies bedoelt. Moet je heel eerlijk toegeven dat ik het begin zelf ook het minst vind hahaha maar vond het wel passen in de track het bouwd op naar het einde wat ik zelf het tofste gedeelte vind doet wat duister overkomen vind ik zelf.
Ik vind het trouwens cool hoe je het midden stuk omschijft die SNAPPY ZENUWACHTIGE BEAT met die synth laag eronder hahaha

Thanks man.

later

gr

Metroid

Back