Sequential circuits pro one......op MP

Vette prijs ook

1250 is echt gestoord, hij moet notabene ook schoongemaakt worden :stupid :stupid :stupid

Een normale prijs is de helft, wellicht nog iets minder omdat die gammel is.

Origineel geplaatst door smackos
1250 is echt gestoord, hij moet notabene ook schoongemaakt worden :stupid :stupid :stupid

Een normale prijs is de helft, wellicht nog iets minder omdat die gammel is.

vuil = niet per se gammel toch?

en wat is normaal? 625 voor een beperlte ouwe bak zonder aanslaggevoel? met en tamelijk hard en ongenuanceerd geluid?

ik vraag het maar hoor... ;)

Zo..
Ff abonneren op een potentieel ruziemaak draadje.
Dan kan ik weer lekker vanaf de zijlijn meegenieten :D

en wat is normaal? 625 voor een beperlte ouwe bak zonder aanslaggevoel? met en tamelijk hard en ongenuanceerd geluid?

Ja een Pro One is altijd gammel :D Mat en tamelijk hard en ongenuanceerd dat is die op het eerste gehoor ook...maar het is een beestje wat je moet temmen...het komt soms echt aan op millimeters verschil in de pot metertjes ;)
Ik zit altijd met mijn handen in het haar om dat ding goed te tunen (die osc pitch pots zijn raar ge-eikt of zeg je geijkt).

Guy,-s fucking crazy!!

Maat van mij verkoopt de zijne brandnew,met x stand and reserve 3320 900e!

Ja tuurlijk smackos 900 is veeeeel te duur (daarom ook niet gekocht),laatst nog een gezien aan 630,maar ik was net te laat..

Maar of je een p5 vind aan 900 (of iets meer)dat betwijfel ik...
(ttz ik heb de pro 5 rev2 gekocht + reserve ssm's van roland bnl manager voor 1200e dat was goede deal)

pro one

pro one

Ik weet er nog 1 te staan eerste eigenaar moet er als nieuw uitzien zei die. moest 700 opbrengen, na wat testen bleken de modulatiewielen niet te werken . dus mocht voor minder weg ik weet niet hoeveel .

Ik heb er ondertussen weer 1 ,dus ik hoef hem niet maar mocht iemand intresse hebben pb me maar voor zijn nr.

vr gr

Je ziet die dingen vaak genoeg voor rond de 600 euro....en die inflatie gaat toch niet zo snel...hier op synthforum gaan ze normaal voor rond die prijs. En dan die shit van dat er maar 10.000 van gemaakt zijn dat is een hoop voor een monofone synth.
Ik heb destijds mijn Akai VX90 voor een Pro One geruild :D

Zo gekocht.
De man bekende wat typ fouten gemaakt te hebben.
Uiteindelijk bleek het dat de man gammel was, en de synth in uiterst goede staat.
Hij had de synth gekregen van zijn broer die deze al jaren boven in een keukenkastje had liggen.
De uiteindelijke prijs was dan ook 12 euro en 50 cent.
Moest deze alleen wel ophalen.

Je ziet die dingen vaak genoeg voor rond de 600 euro....en die inflatie gaat toch niet zo snel...hier op synthforum gaan ze normaal voor rond die prijs. En dan die shit van dat er maar 10.000 van gemaakt zijn dat is een hoop voor een monofone synth.
Ik heb destijds mijn Akai VX90 voor een Pro One geruild :D

Inderdaad 10000 is veel.net zoals de minimoog maar 13200+ van gemaakt maar ze zijn overal te koop,en het gaat van 1500e tot 3500e!!

De 'oude' prijs voor diet toestel met plastic front en curtis chips (en dan nog wel op print gesoldeert,inclusief de 3310) van +/- 450e past beter,maar efin laten we redelijk zijn hij klinkt toch niet slecht (typische curtis sound) en rond 600 is ok...

Origineel geplaatst door trash
Zo gekocht.
De man bekende wat typ fouten gemaakt te hebben.
Uiteindelijk bleek het dat de man gammel was, en de synth in uiterst goede staat.
Hij had de synth gekregen van zijn broer die deze al jaren boven in een keukenkastje had liggen.
De uiteindelijke prijs was dan ook 12 euro en 50 cent.
Moest deze alleen wel ophalen.

ja ja, :z

Ik vond de Pro One nogal lomp klinken....kan me voorstellen dat heel veel mensen er van gecharmeerd zijn...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik vond de Pro One nogal lomp klinken....kan me voorstellen dat heel veel mensen er van gecharmeerd zijn...

deze kan zo naar de uitspraak van de dag thread!
:okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

Origineel geplaatst door Leo

hahaha.

Dan zal hij een groot aantal vintage synths lomp vinden,vooral al degene met CEM's !:confused:

Jahet komt soms echt aan op millimeters verschil in de pot metertjes ;)

daar heb je wel gelijk in ja, dat geldt ook voor de prophet600. een flinke zwengel aan de knop is altijd leuk, maar het zit m in de kleine dingen. tja.

Origineel geplaatst door Leo

Ik ben nooit zo gek geweest van sequential...die Pro One klinkt toch heel erg bruut toch...Een echt scheurijzer...

Back