Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
....kan me voorstellen dat heel veel mensen er van gecharmeerd zijn...
Origineel geplaatst door Leo
ja, wacht even jongens, voor mij zat het leukste van deze uitspraak in het tweede deel! (ook hier even millimeterwerk!)
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik vond de Pro One nogal lomp klinken....kan me voorstellen dat heel veel mensen er van gecharmeerd zijn...
Origineel geplaatst door Leo
nou vooruit dan...
synth is lomp en je kan je voorstellen dat veel mensen hem leuk vinden, dus lomp leuk vinden, dus lomp zijn.
tja, nou is de lol er alweer af, maar je ziet, je bent nog leuker dan je zelf dacht.
Origineel geplaatst door trash
Zo gekocht.
De man bekende wat typ fouten gemaakt te hebben.
Uiteindelijk bleek het dat de man gammel was, en de synth in uiterst goede staat.
Hij had de synth gekregen van zijn broer die deze al jaren boven in een keukenkastje had liggen.
De uiteindelijke prijs was dan ook 12 euro en 50 cent.
Moest deze alleen wel ophalen.
Origineel geplaatst door elektrovolt
strakke envelopes...
en ik zou er echt nog wel eens een willen hebben.
de pro one is ook uitermate geschikt voor dark elektro / wave etcetera, en ik zou er echt nog wel eens een willen hebben.
Origineel geplaatst door smackos
Een typische detroit electrobass bak die je hoort in Model 500/Aux88/Drexciya etc. Ook oude Arthur Baker (Afrikaa Bambata - Looking for the Perfect Beat etc) en Vince Clark gebruikte hem veel, vroege depeche mode en Yazoo - Don't go is bijna 100% pro one er staat ergens een zweedse site waarin iemand dat nummer namaakt met zijn eigen pro one.
Doel je op dat spitse baslijntje uit 'No UFO's'? Ik had altijd het idee dat dat een Korg MS was.
Origineel geplaatst door smackos
Ik weet bijna 100% zeker dat dat een Pro One is.