heel pand te huur: Music House Utrecht gesloten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
huu ja, wel verdacht idd.
de laatst keer dat ik bij MH was keek de eigenaar niet zo vrolijk, en er stond bijna niets in de winkel. echt alleen maar 1 draaitafel, paar midi kastjes... zou heel goed kunnen dat het deze zaak betreft.

hmmm idd ...mn rep spul maars ophalen ,....

wijzig;
Toilet is voor gemeenschappelijk [ IK MOCHT NOOOOIT NAAR TOILET! ] gebruik met de huurder van de werfkelder.
Prijs 1300,- per maand. Huurdatum in overleg

zie ik denk gewoon een nog nader te bepalen stop datum
[jammer wel relaxed een shop in de buurt hierna is ter in utrecht[jaafeedback]nietz meer
boehoe =(

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door elektrovolt
huu ja, wel verdacht idd.
de laatst keer dat ik bij MH was keek de eigenaar niet zo vrolijk

Dat deed ie nooit....

Origineel geplaatst door elektrovolt
nee ok, hij DOET vrolijk.

Ik vond het sowieso niet echt mijn volk...maar dat is mijn persoonlijke mening...

Die kelder was vol met vintage! ben er nog in gaan neuzen..:D

Kerel keek vrolijk wannneer je $$$ uit je pocket haalde,en dan kreeg je nog gratis bij de synth een bakie koffie:koffie: ,hehe......:gaap:

Nu begrijp ik waarom de prijzen daar duur waren,tis de huur verdorie...:stupid lol

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik vond het sowieso niet echt mijn volk...maar dat is mijn persoonlijke mening...

Want ?

Origineel geplaatst door chielos
wel nee joh das al die oude troepvan ron die ze nog in reparatie hadden! 8o)

tuuurlijk,.... ouwe troep [in utrecht hebben [hadden ] we tenminste een VINTAGE shop ,..hmhm
maar idd mn moog staat daar al maanden nu klaar kzalm s ophalen ,...
maar ik zie al weer waar deze draad heen gaat de nationale martijn afzeik draad - knaphoor vanachter je muis,..
luister asje een winkel draait moet je verdienen ,...anders moetje opdoeken ,..wat waarschijnlijk gaat gebeuren ,..denkik?
[kzalm eens bellen ]

beetje flauw iedereen altyd maar zeuren duur nu ook nog onvriendelijk hoezoo moest je blijven staan in de winkel ,...
konje niet afdingen ,..
:stupid :stupid :stupid

ik heb sind de ngeinse tyd toen internet nog niet bestond zeg maar byna al mn vintage spulletjes daar gekocht / ingeuild ,...
en je kreeg prima service voor een "thuisdealer"van synthesizer

wel grappig dat er gewoon iemand gat bvieden op de site van de winkel te koop
haha
- € 850,00 sammy 14-10-06, 02:15 [volgens mij hebk die naam wels vaker voorbijzienschuiven ]

:halleluja ik zei;... :kont:

Ik heb zelf jaren met Martijn samen gewerkt, prima gast, niks mis mee.

Als je ziet wat ie alleen al aan huur moest betalen is het logisch dat
zijn prijzen geen "superkoopjes" zijn, ben benieuwd wat er met
Music house gaat gebeuren, hun site ziet er nog normaal uit, staat niks
over een mogelijke sluiting/ophef misschien alleen verder met een
webwinkel of misschien gaan ze verhuizen naar een ander pand.

De tijd zal het leren.

Origineel geplaatst door chielos
heej relaxed joh was maar een geintje!
daarom ook deze: 8o)

ik reageerde ...eiegnlijk op de uwe geachte GEILOs [hoe schrijfje dat nou eiegnlijk...?]
vanwege de ouwe meuk ,...verhaal
:D

maar dat iedereen gelijk zn woord klaar heeft [ normaal hoorje niks]
check die draad waar iedereen zn tb gekocht heeft,....
tis net of music house dood is ,..er kan geroddeld worden ,...
respect mensen ; je zal maar moeten leven van muziek buisnis ,...ik niet !
is gewoon een moeilijk controleerbare hobby ,..2me !:Z :Z :Z
kwas mn aquarium toch al zat !!!

http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=63941504&imageID=609199535

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb zelf jaren met Martijn samen gewerkt, prima gast, niks mis mee.

Als je ziet wat ie alleen al aan huur moest betalen is het logisch dat
zijn prijzen geen "superkoopjes" zijn, ben benieuwd wat er met
Music house gaat gebeuren, hun site ziet er nog normaal uit, staat niks
over een mogelijke sluiting/ophef misschien alleen verder met een
webwinkel of misschien gaan ze verhuizen naar een ander pand.

De tijd zal het leren.

Over prijzen zal je mij niet horen..dat is een nooodzaak...maar die mensen hebben mij de winkel uitgejaagd met gedrag wat in een andere thread op dit forum uitgebreid word beschreven..Ik zal ze echt geen natrap geven als ze het loodje leggen, best lulllig als je het mij vraagt. Ik heb echter al jaren geen zin om daar te shoppen. Ik was in het bezit van een fraai budget toen ik naar die winkel toog maar door gedrag van de verkoper ben ik weer omgedraaid. Hij had tegen mij een walgelijke houding die ik zelden ergens anders heb meegemaakt..nou staat mijn kop ook wel eens scheef maar die dag was ik toch goed van zin en vrolijk naar binnen gelopen dus daar lag het niet aan..Ik snapte de goede man ook niet want ik dacht echt dat ie aan het acteren was of zo...het kwam zo belachelijk op mij over..Hij had na 3 seconden al helemaal ingedeeld in de categorie "o daar heb je weer zo een mongool die nergens iets van af weet"...een tamelijke arrogante houding in ieder geval...Verder kwamen er echt dingen uit zijn mond waar ik van moest kotsen.
Voordat ik door iedereen neegesabeld word: HET WAS ZIJN HOUDING...ik kon er dus niks aan doen..Heb in al mijn tijd synthforum nog nooit een negatief woord over de MH geventileerd en ik zal ze niet de grond in schelden maar het werd wel eens tijd dat ik het hier even dumpte.....sorrryyyyyssss

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Wiseguy
Tis wa :D

Je bent in ieder geval je ei nu mooi kwijt ;)

Ik heb er vandaag weer 7 bij gekregen van de 13 kipjes in mijn ren....hahaha..

maaruhh...geen bad feelings jegens die boys van MH....ieder zijn ding...ik heb ze nooit iets misgund en ze hebben jaren leuke spullen verkocht...alleen toen ik daar was had ie denk ik zijn dag niet...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back