Wiseguy
Ouwe rot
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
alleen toen ik daar was had ie denk ik zijn dag niet...
Heb ik zo vaak, maar goed dat ik geen winkel heb, dan was ik pas echt de %^%

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alleen toen ik daar was had ie denk ik zijn dag niet...

Origineel geplaatst door Wiseguy
Heb ik zo vaak, maar goed dat ik geen winkel heb, dan was ik pas echt de %^%![]()

erby ,...
Origineel geplaatst door R-ond
en uit eindelijk kwam ik by jhon terecht [wiseguy] die m een r8mk23 aan smeerde telefonish = t begint van mn ellende
Origineel geplaatst door mikemix
Tja John, dat waren nog de tijden dat Martijn via de Rabobank mijn
manual voor de TR707 ging kopieeren![]()
Blijft spijtig als een zaak het niet haalt, wie het ook is.
, jezus wat gaat de tijd ook snel.Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Maar als ik de beslissing zou nemen om een old school winkel te starten
k bedoel hoeveel gitaren vintage spullen winkels kenje ,..
ergens ver weg maar niet in een pandje op de OUWE gracht
erby ,...
[/B]
Een winstgevende Vintageshop runnen lijkt mij haast onmogelijk vandaag de dag, iedereen heeft internet
veels te veel competitie, waar moet je op grote schaal mooie apparaten vandaan halen voor
weinig geld ? ik weet dat niet.
Lukt wel soms, een of twee, maar om het aan de lopende band te doen lijkt mij geen haalbare zaak,
in het pre internet tijdperk was het een ander verhaal, nu weet iedereen "de weg"
Nog maar te zwijgen over alle gebreken aan oude apparatuur, tis een heel gedoe allemaal.
Origineel geplaatst door bliepertronic
kick music in hiversum bestaat al meer dan 20 jaar
die chris van belsen is een slimme zakenman.hij lult je zo met een apparaat de winkel uit
anders was dat zooitje ook al jaren falliet geweest

Huh ?

Het kan prima..geen probleem. je moet er alleen een hele goede filosofie en formule op nahouden....Meestal zijn vintage winkel uitbaters in de eerste plaats freaks en liefhebbers en komt ondernemen op plan 2....je moet juist andersom denken...
Origineel geplaatst door R-ond
ik bedoel dus ...dat ik aals aller eertse app een r8mk2 kocht via jouw uit veldhoeven ,
- en gewoon over de telefoon ,...die heeft nog een hele tyd meegedraaid ,... en was niet eens duur 800 gld ofso
tel.service en knowhow besproken wat ik wil wat jij had ,...soo kwamik aan mn eerste app.
t kwam doordat ik een tr606 10 jaar geleden kocht - en dachte dat er midi op zat
veel later kwam ik dus via martyn aan een sync doorsje .ngein tyd
toen ikeenmaal vintage troep zag ...toen!
snap...
![]()

Het kan prima..geen probleem. je moet er alleen een hele goede filosofie en formule op nahouden....Meestal zijn vintage winkel uitbaters in de eerste plaats freaks en liefhebbers en komt ondernemen op plan 2....je moet juist andersom denken...

ik d8 dat jij je erbuiten hield ...kon pinokkio zn mond niet houwe,...Origineel geplaatst door omiel
Wat een kletskoek.![]()