heel pand te huur: Music House Utrecht gesloten?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door R-ond

en een winkel in 2nd stuff moet je niet voor t geld doen ben ik van mening
je moet je zelf dus op een andere manier kunnen onderhouden ,..
denk niet dat saint eric alleen leeft van wat reparaties .....en boemtsjak ,...en sensomania [remember]

:halleluja

Das waar,die techs doen al hun best om die oude spullen terug aan het praten te krijgen,en ze verdienen er weinig aan (soms kan je uren achter een panne zoeken,en die worden of kunnen niet altijd aan de klant gefactureert worden anders wordt het gewoonweg onbetaalbaar,dan is het nog erger want dan komt de klant helemaal niet meer!

Tis spijtig dat die music house dicht gaat,het was de enige die ik ken het dichste bij vol met vintage (vroeger dan toch),en inderdaad ben was een echte liefhebber,die stond niet in de winkel als 'verkoper',die andere is iets anders,ze hebben bvb de voledige stock van overblijvende roland custom chips opgekocht bij Roland benelux voor de juno 106,en verkochten die stiekem 50e/stuk....

BTW,der is een klone van gemaakt door een belg,dus geen vrees meer om 106 aan te kopen...

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Het kan prima..geen probleem. je moet er alleen een hele goede filosofie en formule op nahouden....Meestal zijn vintage winkel uitbaters in de eerste plaats freaks en liefhebbers en komt ondernemen op plan 2....je moet juist andersom denken...

Ik hoop wel dat je weet wie Wiseguy is, in dit geval doet hij als enige zijn N-name eer aan.
Als er ook maar één iemand is die de klappen van de zweep kent dan is hij het wel.
Ik hou er niet van om iemand op een voetstuk te plaatsen maar enige correctie is hier
wel van toepassing dacht ik zo.

Jouw stelling is overigens gelul, ik ben zeer commercieel ingesteld en indealist.
Droom verder zou ik zeggen of verras ons maar.

Origineel geplaatst door mikemix
Ik hoop wel dat je weet wie Wiseguy is, in dit geval doet hij als enige zijn N-name eer aan.
Als er ook maar één iemand is die de klappen van de zweep kent dan is hij het wel.
Ik hou er niet van om iemand op een voetstuk te plaatsen maar enige correctie is hier
wel van toepassing dacht ik zo.

Zo is het maar net ja, dat zal ze leren haha, bedankt voor het aardige compliment, ik zit nu
blozend naar mijn scherm te staren :)

Zonder gekheid, ik denk dat een vintage synthshop heel tof is en ook erg goed kan lopen,
maar je kunt daar vandaag de dag volgens mij niet van leven, of je moet RL Music UK prijzen kunnen
vragen en een hele hoop technische kennis en medewerkers aan boord hebben.
Maar ja als je zulke prijzen hier in NL durft te vragen dan ben je gelijk de grootste oplichter ooit,
althans zo word je dan wel weggezet.

Vintage is mooi, bijna alle vintage vind ik geweldig, behalve ouwe wijven :)

rustig aan: Music House is niet failliet en gaat 100% zeker niet stoppen. en ik weet waar ik het over heb, i.t.t. al die anderen hier. roddels & speculaties kunnen heel vervelend uitwerken, ook als ze niet waar zijn, want er blijft altijd iets van hangen in de collectieve psyche.

enne weten jullie waarom er nog maar zo weinig vintage synthjes te koop zijn daar? omdat iedereen het tegenwoordig liever zelf voor de hoofdprijs verpatst op marktplaats (of hier) is die stroom gewoon opgedroogd. jammer maar helaas

update
uit eerste hand [ soo speculaties dat de winkel inhoud wordt verpatst nope!]
gistert mn moog opgehaald stond ter nog netjes met prijskaartje in de vitrine...nee grapje
:D

was gerepareerd ,..en gelijk maars wat gevraag ; martijn mh blijft gewoon bestaan ,..maar ergens anders
1300 is ook veel geld pm,...
moet je veel dj cursussen voor geven want met vintage sales alleen haal jet niet deze winter
:halleluja thnxxx mh voor rep & stalling
:engel: :koffie: en de koffie
:okdan: mn moog brall weer als nooitevoren,...:yamaha:

oja en de rep afdeling gaat gewoon door ; ikheb nog zat "broken" - ëquipment:engel:

Origineel geplaatst door Mk II
rustig aan: Music House is niet failliet en gaat 100% zeker niet stoppen

Gelukkig maar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back