Welke webhoster moet ik kiezen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SpaceAgent202

Sinds 2001
ik wil ca 200 mb data bij een webhost onderbrengen, ca 1 a 2 gb aan dataverkeer per maand.
scripting is niet direct noodzakelijk, en ik wil een mailserver laten draaien die webmail en pop3 ondersteunt.

waar kan ik dit het beste doen? cq welke webhost is betrouwbaar, en niet mega duur?

De enige die ik op dit moment ken is digitalus... anyway ik kan wel wat advies gebruiken. thanks alvast!

www.sohosted.nl

Zit ik al een paar jaar bij...heel goedkoop, snelle support en (belangrijkste) goede uptime.
Er zijn een heleboel hosters...in de hostingwereld.................
Heb toendertijd ook heel lang zitten zoeken naar een goede.

Succes............................

Greetings van Defaulty

One (klik direct op 'Nederlands') is ook niet duur, met 1GB ruimte en onbeperkt dataverkeer + webmail.
Zit er nog niet zo lang maar wel naar tevredenheid.

bedankt voor de tips tot zover! keuze maken is lastig met zooo veel aanbod!
ik denk inmiddels dat ik wel iets ga nemen met scripting, ongelimiteerde bandbreedte en wat meer serverruimte . voor 2,50 per maand kun je een hoop doen lees ik inmiddels!

trouwens wel interessant: )ervaringen van gebruikers kun je lezen op www.webhosters.nl

hoe zit dat eigenlijk met het registreren van je domeinnaam? laat je dat doen door je hoster of is het verstandiger om dit zelf te doen ?

Het bedrijf bhosted.nl kun je ook op je lijstje zetten.

Ik zit er meer dan 3 jaar en ben er enorm over te spreken, nooit downtime en de helpdesk is heel goed en razend snel. Een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Het pakket 200 MB / 4,0 GB per maand voor € 48,- excl. BTW per jaar lijkt me geknipt.

Ik verwacht dat ze de datalimiet binnenkort zullen verhogen om marktconform te blijven, dat is tot nu toe altijd zo geweest.

vandaag aangemeld bij one.com
Ziet er erg goed uit en zo te zien opereren ze in diverse landen dus zal de IT infrastructuur etc. wel snor zitten. nog geen 38 euro per jaar all in voor 1 GB en geen limieten.

Neem NIET hjhosting!
Ik heb het echt HELEMAAL gehad met ze.

Mijn site is ontzettend slecht bereikbaar, soms zelfs helemaal niet.
Via de email 'administratie@hjhosting.nl'gevraagt om me hosting op te zeggen.... NO response.
Daarna een factuur gekregen MET boete. (ik had opgezegt en ik maakte allang geen gebruik meer van hun 'service'. Betaald maar daarna weer een email gestuurd dit x naar 'support@hjhosting.nl'. WEER GEEN response en kreeg later kreeg ik weer een factuur.

En nu het ergste, als je ze telefonisch wilt bereiken MOET je daarvoor extra betalen (80cent pm ofzo) echt belachelijk. Ik bel net rond 1uur middags, zeggen ze: de helpdesk is gesloten, we zijn van 11uur ochtends tot 5middags open.
WTF!?!?!?! :( :( :(

Origineel geplaatst door Raph
Neem NIET hjhosting!

Inderdaad... HJhosting poept!!!

Ik heb al jaren Digitalus na alle tevredenheid!!!
Heb er 3 sites draaien en heb Meizo (mede sf-user) er ook heen verwezen en laatst mijn zus ook!

Ze liggen nooit / zelden eruit, zeer goede admin-mogelijkheden, goede snelheid... altijd response met vragen per e-mail.

Voor mij voelt het al jaren zeer betrouwbaar!!!

p.s. zullen ze mij nu korting geven voor dit reclamepraatje??? :L

Origineel geplaatst door Raph
Neem NIET hjhosting!

Mijn site is ontzettend slecht bereikbaar, soms zelfs helemaal niet.
Via de email 'administratie@hjhosting.nl'gevraagt om me hosting op te zeggen.... NO response.
Daarna een factuur gekregen MET boete. (ik had opgezegt en ik maakte allang geen gebruik meer van hun 'service'. Betaald maar daarna weer een email gestuurd dit x naar 'support@hjhosting.nl'. WEER GEEN response en kreeg later kreeg ik weer een factuur.

En nu het ergste, als je ze telefonisch wilt bereiken MOET je daarvoor extra betalen (80cent pm ofzo) echt belachelijk. Ik bel net rond 1uur middags, zeggen ze: de helpdesk is gesloten, we zijn van 11uur ochtends tot 5middags open.
WTF!?!?!?! :( :( :(

Hou op! Ik heb net mijn site verplaatst naar een andere host vanwege dit gezeik. Veel downtime, en als je mailt wordt er niet gereageerd. Ik heb de verplaatsing nota bene via Solware (de hogere host waar HJ hosting bij zit) moeten doen, omdat meneer -naam verwijderd- van HJ hosting het vertikt om mails te beantwoorden, en ze alleen bereikbaar zijn via dat 80 c/minuut nummer, en dan nog te beroerd zijn om aan je probleem te werken.

Overigens als ze me een factuur sturen wordt er niet betaald. Ik heb in totaal een aantal keren mails gestuurd met opzegging, waarvan zelfs met antwoord bevestiging. Nou, afgaande daarop worden de mails gewoon niet gelezen, dus dikke pech voor -naam verwijderd- en zijn oplichtersbedrijfje.

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back