female electro-pop,tevens op zoek naar bandleden

Ivy-Me

Ingeburgerd
Je kunt mijn muziek beluisteren op mijn website www.ivy-me.com staat een link naar myspace.

Ik wil snel met live optredens beginnen, hiervoor ben ik op zoek naar enkele coole mannen die ook de droom hebben om over de hele wereld te spelen, en hier ook de vrijheid toe hebben. Eigenlijk sta ik open voor iedereen die mijn muziek te gek vindt en enorm enthousiast is om zijn bijdrage te leveren zodat we er een fantastische show van kunnen maken.Het meest belangrijke is dat je op het podium enthousiast over komt, cool bent er ook zo uitziet, dat je verantwoordelijkheid kunt dragen, en natuurlijk dat je enigszins verstand hebt van wat je doet. Ik zoek bijvoorkeur mannen uit Amsterdam, of directe omgeving, maar is niet noodzakelijk
Wat ik in gedachte heb is:

1 dj die mijn muziek draait/live mixed ( met cd's), live effecten op mijn stem kan zetten, en misschien verder nog een geluidsfreak is zodat hij mijn muziek op 1 of andere manier nog een xtra dimensie kan geven.

1 persoon met een omhang keyboard, guitaarsynth of iets dergelijks( of meerdere/andere instrumenten die heel cool overkomen), die kan improviseren, je hoeft niet bijzonder goed je instrument te kunnen bespelen, zo ingewikkeld is mijn muziek niet. Het gaat er mij vooral om dat ik iemand wil hebben die staand een instrument kan bespelen,zodat hij vrij is om te bewegen als een gitarist.Ja, je moet een beetje lekker kunnen bewegen op het podium !

Mocht je niet de benodigde instrumenten hebben, maar wel het profiel, is dat ook geen probleem dan regel ik eventueel de instrumenten zelf.

Tevens zal ik waarschijnlijk regelmatig een geluidstechnicus nodig hebben.
En ben ik op zoek naar een zeer ervaren engineer die af en toe kan helpen/advies geven met het mixen, zodat mijn sound net iets beter/vetter wordt

Ik hoop dat ik niet te specifieke eisen stel, zoals ik al zei, ik sta open voor iedereen die enthousiast is.
Lijkt het je serieus een uitdaging mail me : info@ivy-me.com

Re: female electro-pop,tevens op zoek naar bandleden

Origineel geplaatst door Ivy-Me
Het gaat er mij vooral om dat ik iemand wil hebben die staand een instrument kan bespelen,zodat hij vrij is om te bewegen als een gitarist.Ja, je moet een beetje lekker kunnen bewegen op het podium !

zoiets?

Attachments

• brouwer.jpg
    brouwer.jpg
    17,5 KB · Bekeken: 86
sorry, ik kon het niet laten.
je muziek op myspace vond ik best ok, vrolijk en leuk. maar zingen is moeilijk, dat merk ik zelf ook regelmatig.

Back