stevy
Ouwe rot
van de week kon ik leuk eens pure vocals van een bestaand nummer bemachtigen, t werd let me love you van mario.
Ik ben er een soort remix van gaan maken.. altijd wat synth invloeden. maar tog bij basis hiphop / pop gehouden. Weer fun, normaal maak ik meer trance / hardtrance.
Alle geluiden en akkoorden zijn zelf gemaakt (niet dat dat heel moeilijk was :x), sommige misschien kloppend met het orgineel, de best wel karaktistieke flute nagemaakt.
wou gewoon eens klooien met een ander genre, iets wat ik overigens wel erg vaak doe
, vind het erg leuk met vocals te werken, en ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie te zeggen hebben!
stevy ft mario - let me love you
bedankt voor je praatje!
me eerste track in dergelijk genre.. ken best zijn dak er niks van bak btw :o
Ik ben er een soort remix van gaan maken.. altijd wat synth invloeden. maar tog bij basis hiphop / pop gehouden. Weer fun, normaal maak ik meer trance / hardtrance.
Alle geluiden en akkoorden zijn zelf gemaakt (niet dat dat heel moeilijk was :x), sommige misschien kloppend met het orgineel, de best wel karaktistieke flute nagemaakt.
wou gewoon eens klooien met een ander genre, iets wat ik overigens wel erg vaak doe
, vind het erg leuk met vocals te werken, en ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie te zeggen hebben!stevy ft mario - let me love you
bedankt voor je praatje!
me eerste track in dergelijk genre.. ken best zijn dak er niks van bak btw :o