moneymaker
Ingeburgerd
ik heb via via een piano gekregen die niet meer werd gebruikt: de Kurzweil RG100.
Leuk ding opzicht alleen de adaptor is dus kapot
. hij is al een paar keer door wat mensen met wat plakband en een soldeerbout gerepareerd. maar toen gister de vonken van dat ding afsprongen vond ik dat ik een goede nieuwe nodig had. alleen ik weet niet waar ik dat ding moet vinden....
mijn vraag is duz: waar kan ik een goede adaptor vinden? het hoeft niet de originele te zijn (liefst wel natuurlijk maar dat wel weer heel duur zijn). een andere adaptor is ook gewoon goed maar ik weet niet welke erbij hoort.
In het boekje staat er:
AC Adaptor:13.5 Volts DC, 1.7 Amps
PowerConsumption: 1 Amp nominal
Model Number: PP137-17
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
gr. Alan
Leuk ding opzicht alleen de adaptor is dus kapot
. hij is al een paar keer door wat mensen met wat plakband en een soldeerbout gerepareerd. maar toen gister de vonken van dat ding afsprongen vond ik dat ik een goede nieuwe nodig had. alleen ik weet niet waar ik dat ding moet vinden....mijn vraag is duz: waar kan ik een goede adaptor vinden? het hoeft niet de originele te zijn (liefst wel natuurlijk maar dat wel weer heel duur zijn). een andere adaptor is ook gewoon goed maar ik weet niet welke erbij hoort.
In het boekje staat er:
AC Adaptor:13.5 Volts DC, 1.7 Amps
PowerConsumption: 1 Amp nominal
Model Number: PP137-17
Hoe kan ik dit goedkoop oplossen?
gr. Alan