Wie kan mij helpen aan het nederlandstalige genre PLUGINS . de hiervoor gebruikte dan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
..

..

AAngezien ik meer muziekant ben , Tekst schijven en daarbij muziek maak en aangezien ik geen basgitaar speel , Zoek ik nog gebruikte bassen in dit genre . Wie o wie. Want ben een plaatje aan het maken voor een geheime zender studio. Gitaar klinkt leuk met een akg mic. Zang is een spoor , Mishien wel mooi om nog een zangeresje er ibj te doen. Drums is ook al voor mekaar. met ez drummer. Aleen echte goedklinkende bassen missen nog.

.....

Groetjes,

Arjan

Even voor de duidelijkheid. Bij emile speelt Rolus karssen alles in.

En die halen het echt niet uit keyboard. Als je een beetje oren hebt, had je dat toch zelf wel moeten horen lijkt me :/

Ja dat weet ik. Ja dat weet ik inmiddels ook . Deze tread mag van mij part gesloten worden. Ben al een heel stuk verder namelijk!

Toch bedankt voor alle vele reacties!

:slotje::slotje:

Even voor de duidelijkheid. Bij emile speelt Rolus karssen alles in.

En die halen het echt niet uit keyboard. Als je een beetje oren hebt, had je dat toch zelf wel moeten horen lijkt me :/

Bericht door een moderator:
We gooien geen threads dicht, behalve als het om verkoopspul gaat of threads die uit de hand lopen. Gewoon geen replies meer geven, dan zinkt 'ie vanzelf wel.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back