Wie kan mij helpen aan het nederlandstalige genre PLUGINS . de hiervoor gebruikte dan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik moet zeggen dat ik vandaag de hele dag bezig ben geweest met opnemen en jullie hebben uiteraard gelijk met de suggesties . !! bedankt.

Horen!!! :smeris:

(niet dat ik de komende week tijd heb iets te luisteren, maar anderen vast wel :engel: :D )

..

..

De eerste demo heb ik klaar , FF een sample van gemaakt .Helaas heb ik hem in WMA. File en die kan hier niet op.

Tips waar ik wma files of andere muziek op kan zetten , zie jullie vaak met een space of iets dergelijks..........

Groetjes,

Arjan

Krijg je van je provider ook niet een paar mb webspace? Je hoeft geen website te bouwen hè, alleen een bestandje uploaden. Beetje ftp-en (met WinSCP bijvoorbeeld) en je bent er al - als je dus webspace hebt.

Opzich leuk nummer maar wat ik niet snap:

Je vraagt om "nederlandstalige plugins" en je post een engelstalig liedje, verder hoor ik alleen gitaar ( geen plugin neem ik aan) .

Klingt btw wel goed hoor, complimenten!

Als je een goede accordion vst zoekt, is Steinberg Hypersonic 2 de oplossing.
Ik heb talloze software accordions geprobeerd en echt alles was ontzettend bagger!

Er waren er 2 die er met kop en schouders bovenuit staken.
- Hypersonic 2 (Preset Russian Accordion). Goede dynamiek (realtime controlleerbaar met modulatie wiel), alleen beetje dunne klank.
- ReFX Nexus met de House Expansion (Preset Drunken Sailor), hele volle klank, alle registers altijd open, dus soms iets TE vol.

Wat ik meestal doe is deze 2 plugins layeren, waarvan de Nexus ietsje zachter, alleen puur om het geheel een beetje vol te laten klinken.

En ja inderdaad, geen plugin/rompler kan opboksen tegen een echte accordion!

het nederlandstalige soort plugins: een hele resem kaasvsts en patatje oorlog rtas plugs

ik vind het nog steeds ON zin

ik wil niet hatelijk doen, maar als je dan al covers gaat doen, leer dan eerst de gitaar partij spelen! Dust in the Wind is al bijna een standard die iedere gitarist geleerd krijgt tijdens lessen.

Doe een cover óf zo exact mogelijk naspelen of maak er een (her)bewerking van waarin je een geheel eigen draai aan die track geeft. Maar deze versie die jij hier ten gehore brengt voegt niks toe aan het origineel, sterker nog het doet er alleen maar afbreuk aan. Sorry.

ik wil niet hatelijk doen, maar als je dan al covers gaat doen, leer dan eerst de gitaar partij spelen! Dust in the Wind is al bijna een standard die iedere gitarist geleerd krijgt tijdens lessen.

Doe een cover óf zo exact mogelijk naspelen of maak er een (her)bewerking van waarin je een geheel eigen draai aan die track geeft. Maar deze versie die jij hier ten gehore brengt voegt niks toe aan het origineel, sterker nog het doet er alleen maar afbreuk aan. Sorry.

+1 :okdan:

.

.

Dit is inderdaad geen nederlandstalige lied. Deze heb ik ook inderdaad zo voor de gein opgenomen. Omdat ik deze voor zangles heb ingestudeerd.

Plugins wat er in zit is op het einde ez drummer en een stukje vb bass vsti van cubase.

Grtz,

Arjan

..

..

Ik zal de volgende keer een nummer er op zetten die echt goed is ingespeeld.
Ik hoop niet dat dit aleen maar negatief zal zijn op dit forum maar er zijn wel dingen waar ik nog aan moet werken heb ik wel in de gaten. Maarja.

oefening baart kunst AV :okdan:

Ik zal later eens luisteren in m'n studio, en dan proberen om wat constructieve feedback te geven over het gehele plaatje.

En zoals Jacques altijd zegt. Vooral doorgaan :D:mega:

Als je goede akkoordeon zoekt dan raad ik je juist de hypersonic 2 van ste3inberg af.. koop voor dat geld een ketron modulle. is dan wel hardware maar wel MEGA voor dit soort muziek.. beetje een yamaha maar dan goedkoper en met goeie geluidskwaliteit.!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back