Sound van Jan Wayne

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beatbrother

Stamgast
Hey,

Met welke synth kun je makkelijk die lead krijgen van het nr van Jan Wayne ... 'Because the night !' ?

Ik denk dat dat gewoon de JP is .... nie ?

Greetz Bart !

Net of je gesnapt wil worden met de gare ouwbollige sound van jan wayne LAAAAAAAAAAAATEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRR!!!!!

Trouwens ja dat is de platte JP 8000 zaag

hmmm,,.. gelukkig denken de meeste net zo over Jan Wayne (aargh wat een naam) als ik. YAAAAAAAWN

en nope kweenie welke synth t is...

moggu...

Jan Wayne...dat is toch van die padadada padadieda? Dat maak je makkelijker met een stel dronken idioten en een slechte microfoon toch? Zonda om daar een synth voor te gebruiken...

(Jan Wayne is gonna move you! .... Inderdaad, in de richting van de uitgang :[> )

Ja bambam, je kan ook hoer worden, dan verdien je ze ook. :gaap:

Of zit jij er soms achter? Bambam alias Jan ! :duivels:

Origineel geplaatst door krz
Ja bambam, je kan ook hoer worden, dan verdien je ze ook. :gaap:

Maar dan moet je wel een goeie hoer zijn...hoe beter de hoer hoe drukker toch?

Mêêêêêh... (jaah, dat is het geblaat van een kudde schapen)

Origineel geplaatst door Octagen
hmmm,,.. gelukkig denken de meeste net zo over Jan Wayne (aargh wat een naam) als ik. YAAAAAAAWN

<offtopic>
Ooit een gerucht gehoord dat er werkelijk buitenlandse dance-artiesten zijn die zich een nederlandse naam aannemen om zo meer commercieel succes te boeken! Lachen toch :) Jan Wayne is gewoon een goed voorbeeld nederlandse kwaliteit trance ;)
<offtopic>

tis gewoon een zaag jah.... kan je met elke synth (VA) maken...

een platter sterieler geluid is er niet volgens mij... niet echt super interesant dus.

Ik volg BamBam er volledig in ... en dat is ook mijn mening ...

Iedereen kan zeggen en lachen zoveel m wil, maar hij haalt zich toch maar even zomaar een dikke hit binnen, met zo ne super zaag ...

Tja,
Ik denk dat hij het hardste lacht ... :D

Hij zal wel denken ...
Laat ze maar ploeteren met nieuwe soundjes, en speciaal prullekes ...
Ik gebruik gewoon iets simpels en als ze het slikken ... tja ... dan vul ik mijn zakken wel ...

"Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan !!!!" :D

Greetz Bart !

Zou die vent van zichzelf vinden dat ie artistiek bezig is ? Ik bedoel, ZO cheesy hoeft het toch ook weer niet ?

Niks tegen zakkenvullerij... respect als hij daarmee binnen is maar die plaat is en blijft bagger !

Origineel geplaatst door Beatbrother

Hij zal wel denken ...
Laat ze maar ploeteren met nieuwe soundjes, en speciaal prullekes ...
Ik gebruik gewoon iets simpels en als ze het slikken ... tja ... dan vul ik mijn zakken wel ...

"Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan !!!!" :D

Greetz Bart ! [/B]

betaal je dan ook de forum leden uit in royalties voor de tips die je krijgt:)waarmee jij je zakken ook vult:)

:eureka:

ik weet het niet ik heb geen hekel aan commercie. maar dat jan wayne is wel het uiterste.

maar goed..
ik denk dat je voor je zelf veel meer plezier hebt wanneer je een goed klinkend en produktief goed nummer in mekaar zet en dat je dan niet in de in hoogste rangen van de top 40 komt.

ipv een nummer jatten en deze heel erg slecht remixen. maar goed dat is een persoonlijke keuze denk ik.

ik heb die jan wayne is in een intervieuw gezien daar kwam echt niets zinnigs uit. is ook wel aan zijn nummers te horen.

(nou moet ik weer gelijk denken aan die remix van dat nummer van eminem, dat is echt het laagste wat er is)

maar om ff on topic te blijven is het niet gewoon een preset uit de jp(weet het niet zeker)

(offtopic)
Nu effe met bosch dialect;

Da ploatje van jan wayne es unne verrekte k*t ploat !!!
Ten urste omdat et unne cover es...en tun tweejde omdak er spontoan van aan de sproei schijt roak......

(/Offtopic)

Jan Wayne = de broer van Jan Vayne (das die gozer ala Modern Talking, maar dan met een grote vleugel om zijn nek), dus ik denk dat het een sound uit een witte vleugel is...
(ouwe SH-101)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back