Sound van Jan Wayne

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Misschien wel een ander topic waard (of hij bestaat al) maar ik wordt idd helemaal sch**tziek van al die covers tegenwoordig.
Alsof er echt niets ander te verzinnen is. Ik hoef niet te vragen wat men ervan vind, dat is wel duidelijk maar ik zou wel
eens willen weten wat "ze" gaan maken als echt iedereen het zat is en het niet meer verkoopt; wat doen ze dan? wat zal dan de tmf/mtv vullen?

ff serieus...
wat jan wayne doet moet hij weten...
het tekent meer de mensen die zijn plaat kopen... en dat zijn er teveel helaas... dat doet me veel meer schrikken...

Kijk, Ik heb ook zo mijn mening over covers maken ...

Ikzelf heb het nog niet gedaan en van alles wat ik gemaakt heb en ook wat uitgebracht is, kan ik zeggen dat ik er toch fier op ben omdat het volledig eigen creaties zijn.

Als ze mij vragen waarom ik muziek maak, dan zeg ik gewoon in de eerste plaats omdat ik het gewoon ontzettend plezant vind en ten tweede dat je er een kans mee hebt om er iets op bij te verdienen.

Die plaat van jan Wayne, in het begin bij de piano heeft m vrij veel ruis enz, maar ik vind m over het algemeen leuk klinken.
Ok, mensen die intensief met muziek bezig zijn zeggen : Oh nee ... weer die Super Saw ....
Maar de gewone mens zegt ... het boenkt enorm goed en tis leuk ...

Wat interesseren die zich in hemelsnaam of da nu een super saw is of nie ...
Het verkoopt goed en de reacties in een club zijn goed ... wat moet ge dan nog meer hebben.

Ten andere : Als het met die super saw enz. toch niet zo moeilijk is ... dan daag ik u uit om zoeens iets ineen te steken en laat het dan eens horen.
Good luck !!! :okdan:

Greetz Bart !

bedankt mensen voor jullie ongevraagde mening

een simpele vraag over hoe een bepaald geluid gemaakt wordt leidt direkt tot een discussie of degeen die dat geluid gebruikt heeft dat in een commerciele danwel leuke of vermoeiend kazige manier heeft gedaan.

hou het ontopic en probeer de vraagsteller te helpen.

slot erop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back