turbo2tone
Met houten zijkantjes
Ongeveer 5 jaar geleden was ik voor de zoveelste keer bij iemand in Delft om van hem een
synth of iets dergelijks te kopen (hij had heel vaak dingen 2de hands op MP).
Toen ik daar was voor een DW8000 liep ik uiteindelijk weg met een poly 800, dw800 en ,ex800
geinig trio'tje dacht ik zo.
Maar bij het vertrek pakte hij nog iets en met het verhaal dat hij het gaaf vond hoe ik met muziek bezig was mocht ik het meenemen als ik het maar afbetaalde per maand ofzo.
De prijs was 500 GULDEN en het apparaat een echte 808!!!!
Ik kon mijn ogen niet geloven, dit was DE eerste keer dat ik er een zag laat staan dat ik hem kon aanraken, hahahaha dit klinkt wel erg nerd-ig maar ik denk dat veel wel begrijpen wat ik bedoel.
Er was echter 1 apart dingetje aan te merken.... hij was 19" idd 19 inch.
Het hele apparaat is omgebouwd tot 19inch rack module.
Ik was ooit een keer bij forumlid Senso voor onderdelen en zag dat hij ook veel behuizingen had
dus ik van.. heb je ook wel eens een 808 behuizing of alleen de onderkant.. waar op hij antwoorde dat het 1 behuizing was. hmmz ik heb dat heel lang niet begrepen tot ik begin dit jaar naar de synth doctor ging om mijn 808 te laten cleanen etc.
Daar zag ik het!!! een 808 behuizing bestaat uit (ongeveer) 1 deel (zonder de zijkanten)
wat betekende dat mijn 808 in stukken gezaagd is!!!!!
Check de fotos
Turbo
synth of iets dergelijks te kopen (hij had heel vaak dingen 2de hands op MP).
Toen ik daar was voor een DW8000 liep ik uiteindelijk weg met een poly 800, dw800 en ,ex800
geinig trio'tje dacht ik zo.
Maar bij het vertrek pakte hij nog iets en met het verhaal dat hij het gaaf vond hoe ik met muziek bezig was mocht ik het meenemen als ik het maar afbetaalde per maand ofzo.
De prijs was 500 GULDEN en het apparaat een echte 808!!!!
Ik kon mijn ogen niet geloven, dit was DE eerste keer dat ik er een zag laat staan dat ik hem kon aanraken, hahahaha dit klinkt wel erg nerd-ig maar ik denk dat veel wel begrijpen wat ik bedoel.
Er was echter 1 apart dingetje aan te merken.... hij was 19" idd 19 inch.
Het hele apparaat is omgebouwd tot 19inch rack module.
Ik was ooit een keer bij forumlid Senso voor onderdelen en zag dat hij ook veel behuizingen had
dus ik van.. heb je ook wel eens een 808 behuizing of alleen de onderkant.. waar op hij antwoorde dat het 1 behuizing was. hmmz ik heb dat heel lang niet begrepen tot ik begin dit jaar naar de synth doctor ging om mijn 808 te laten cleanen etc.
Daar zag ik het!!! een 808 behuizing bestaat uit (ongeveer) 1 deel (zonder de zijkanten)
wat betekende dat mijn 808 in stukken gezaagd is!!!!!
Check de fotos
Turbo

altyd ok zohad onze cub7000