Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door turbo2tone
Ik zal morgen nog wat meer fotos plaatsen, ook de binnenkant is cool.
Vraag me af hoe ze ooit zo recht het front paneel hebben kunnen zagen/snijden???
Turbo

Daarom kostte die ook maar €500. Je kunt hem toch altijd nog uit het rack halen en zo neerzetten?Origineel geplaatst door sander
In mijn 808 is gelukkig niet gezaagd. Das toch helemaal niet relax zo in een rek. Daar kan je toch niet meer op jammen. De 808 is een echte jam bak. Daar moet je overheen buigen en deze met 2 handen besturen. Maar gelukkig dat de 808 in dat rack er nog wel orgineel uit ziet aan de voorkant.
Origineel geplaatst door klausito
Daarom kostte die ook maar €500. Je kunt hem toch altijd nog uit het rack halen en zo neerzetten?
Ow.. hadden we 5 jaar geleden nog guldens...Origineel geplaatst door sander
nee gulden schreef hij, uiteraard een goede deal!
Maar ik doelde meer op de gene die de operatie verricht heeft.

Volgens mijn hebben de stunned Guys gewoon een lijst om die 808 zitten. Het ziet er niet verkeerd uit trouwens die studioOrigineel geplaatst door deniax
Stunned Guys hebben btw toch ook zoiets ? Staat ook een 909 naast in het rack.
Foto komt van hier:
pix

Origineel geplaatst door klausito
Ow.. hadden we 5 jaar geleden nog guldens...![]()
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
De eerste post van deze thread is gepost op: 2006.11.06 23:59
Dus 2001 was denk ik nog net gulden of niet??? Ik weet het niet meer (klote euro)
Stel je voor andere kleur lampjes, andere knoppen, etc. Das altijd iets wat ik niet snap.
Daarom kostte die ook maar €500.
en deed al het 808 werk met een R8+card.