Tr 808 in stukken gezaagd!!!

ziet er wel leuk uit eigenlijk. Ben wel benieuwd naar een scherpe foto met wat hogere resolutie :)

MEER FOTOS !!! MEEER FOTOOS !!! :D
Echt zo vet dat ding

Origineel geplaatst door turbo2tone
Ik zal morgen nog wat meer fotos plaatsen, ook de binnenkant is cool.
Vraag me af hoe ze ooit zo recht het front paneel hebben kunnen zagen/snijden???

Turbo

Bring it on!!! :D

In mijn 808 is gelukkig niet gezaagd. Das toch helemaal niet relax zo in een rek. Daar kan je toch niet meer op jammen. De 808 is een echte jam bak. Daar moet je overheen buigen en deze met 2 handen besturen. Maar gelukkig dat de 808 in dat rack er nog wel orgineel uit ziet aan de voorkant. Stel je voor andere kleur lampjes, andere knoppen, etc. Das altijd iets wat ik niet snap.

Ik vind het in dit geval wel cool gedaan.. Ziet er tenminste voor zover ik kan zien ook netjes afgewerkt uit!

Origineel geplaatst door sander
In mijn 808 is gelukkig niet gezaagd. Das toch helemaal niet relax zo in een rek. Daar kan je toch niet meer op jammen. De 808 is een echte jam bak. Daar moet je overheen buigen en deze met 2 handen besturen. Maar gelukkig dat de 808 in dat rack er nog wel orgineel uit ziet aan de voorkant.
Daarom kostte die ook maar €500. Je kunt hem toch altijd nog uit het rack halen en zo neerzetten?

Origineel geplaatst door klausito
Daarom kostte die ook maar €500. Je kunt hem toch altijd nog uit het rack halen en zo neerzetten?

nee gulden schreef hij, uiteraard een goede deal!
Maar ik doelde meer op de gene die de operatie verricht heeft.

Stunned Guys hebben btw toch ook zoiets ? Staat ook een 909 naast in het rack.
Foto komt van hier:

pix

Origineel geplaatst door sander
nee gulden schreef hij, uiteraard een goede deal!
Maar ik doelde meer op de gene die de operatie verricht heeft.
Ow.. hadden we 5 jaar geleden nog guldens... :D

Origineel geplaatst door deniax
Stunned Guys hebben btw toch ook zoiets ? Staat ook een 909 naast in het rack.
Foto komt van hier:

pix
Volgens mijn hebben de stunned Guys gewoon een lijst om die 808 zitten. Het ziet er niet verkeerd uit trouwens die studio :{

Origineel geplaatst door klausito
Ow.. hadden we 5 jaar geleden nog guldens... :D

De eerste post van deze thread is gepost op: 2006.11.06 23:59
Dus 2001 was denk ik nog net gulden of niet??? Ik weet het niet meer (klote euro)

Zo dan moet ik nu na precies een jaar toch mijn belofte nakomen en meer/Hi-res fotos uploaden, ik zal hem ff uit het rack halen om een paar plaatjes te schieten.

Stel je voor andere kleur lampjes, andere knoppen, etc. Das altijd iets wat ik niet snap.

Dit is gewoon op en top praktisch, niks geen pimp dit/dat lampie hier enzo! gewoon 808 geweld uit mn rack!!
Oh en met mijn echt kalfslederen directie stoel rol ik gewoon ff voor... pats pats jam een dik patroonje erin en gaan!

Ik vind het echt :okdan:

Daarom kostte die ook maar €500.

Om precies te zijn Fl 550,- (dat was toen nog gulden in 2001)

Hij kraakte wel aan alle kanten en er was gewoon eigenlijk maar moeilijk mee te werken, als je aan "de kleine" knopjes
draaide viel het geluid soms weg d.w.z. hij was erugg vies.

Heb dat ding toen tot eind 2005 in mn rack gehad als soort van vulling :) en deed al het 808 werk met een R8+card.
Maar hij is gelukkig door onze enige echte 808 chirurg helemaal opgelapt! YEAH

8083.jpg

8082.jpg

8081.jpg

VET!

Die van mij is iets compacter, en dan vooral in de hoogte :)
Nice pix Hexa hoe kom je daar toch altijd aan... obscure dingen net als die 303 met de mallen om knoppies te gieten!

Gewoon VET

het expansion rack gaat met 1 connector naar de 808 rack,en zoals je kan zien is het een full mod van de 808,uiteengespat met trig in outs,etc..

het rack is hoger omdat de 808 intact is,de connectoren zitten daar bovenaan in en gaan naar andere jacks achteraan.

alle zwarte stepswitch kan je bij synthgoeroe boemtshaketak bestellen...

der is ook een full tb303 alu rack met alle bestaande ingebouwde 303 mods available gepland waar derin een speciaal alucase voor 303 centraal ingebouwd wordt met alle mods er rondom rond zodat de tb zelf (en originele case) dus intact blijft.dit wordt in samenwerking met de zwitser (deze die alu tb cases maakt) en eigenaar van het ontwerp soon verwezenlijkt.

diezelfde vent die ook de cases voor de tb devilfish maakt
bizarre colors zijn dat mooi alu
bets prijzig maat werk

Back