SF contest - beste track 2006

Mijn bijdrage voor de contest van 2006 (de cd Psycokinesis verschijnt rond 30 december 2006 bij Fonos):

Het nummer "Le Salon De La Guerre" van The Versailles Files (onderdeel van Psycokinesis).

http://www.phochos.org/muziek/SalonGuerre.mp3

Origineel geplaatst door demian
Fair enough :)

Dingen liepen idd niet vlekkeloos vorig jaar, maar dat kwam ook omdat idee-vorming en ontwikkel-periode en overleg gelijktijdig plaatsvonden, niet zozeer mijn schuld als wel gewoon hoe het ging, ik snap dat de discussie overheerste hier en daar en dat is jammer, maar was onvermijdelijk omdat overleg echt nodig was en iedereen een eigen mening weer had. Wat ok is natuurlijk. (vind ik dan)
Dit was ook het geval maar mocht niet baten. Helaas.

Maar in ieder geval bedankt voor je onderbouwde feedback. :)

Idd, systeempje is aardig volwassen geworden. Jammer voor hen die het hadden gewild, anderen zijn er weer blij mee dat de contest conventioneel van opzet blijft, en dat mag ook.

Maar goed, het ging me nu niet echt om de voter, maar om het puntensysteem wat gehanteerd gaat worden.

Lijkt me verder dat democratisch overeengekomen is dat 3 punten systeem iets is waar de meesten zich in kunnen vinden, men zal me er niet meer over horen. Succes met inzenden iedereen etc.. :okdan:

mee eens dat het gezeur afgelopen moet zijn
het moet gaan over de nummers, niet over het systeem.

greetz

Ik doe ook mee!

Dit is de derde track van een ambient/noise album dat ik aan het produceren ben, getiteld Autumnland:

The True Dissolve

Als je denkt, hee, dat is wel een heel lang nummer, dat kan kloppen :D

Moet ik trouwens nu ook een draadje aanmaken elders hiervoor? :confused:

Gezellig! :biertje:

[edit:]
Misschien leuk om even erbij te zetten met welke equipment 'ie gemaakt is:
- Vermona PerFourmer
- Novation BassStation rack
- 707
- Vocals door de vocoder van de Zoom 1204
[/edit]

@ scarum: :okdan:

edit: lol, ik had mijn reactie al gepost na de eerste paar minuten en daarna de track gewoon laten verderspelen in mijn browser... nu dacht ik, ik zal toch al wel over helft zitten ondertussen, even kijken... heb ongeveer een vijfde geluisterd:D
toch even wat verkeerd ingeschat dus (kan in mijn browser geen tracklengte zien)

Origineel geplaatst door pocketzip
o, o, o... naar het einde toe wordt hij pas echt vet! :D

:halleluja Thanks!
Ik denk dat je de tweede persoon bent die em ooit afgeluisterd heeft (buiten ikkezelf)! :D

Origineel geplaatst door six
da's dus ongeveer nog maar een 21 Mb... jeuz! 8D

Hij is 108 MB totaal. Misschien had ik dat even erbij moeten zetten... :D

Origineel geplaatst door scarum
Ik denk dat je de tweede persoon bent die em ooit afgeluisterd heeft (buiten ikkezelf)! :D
vind 'm echt wel het luisteren volledig waard:)

meer dan drie kwartier experimentele herrie, een mens zou van minder vrolijk worden! :D
:okdan:

Origineel geplaatst door pocketzip
vind 'm echt wel het luisteren volledig waard:)
:o:

Thank you!

meer dan drie kwartier experimentele herrie, een mens zou van minder vrolijk worden! :D
:okdan:

Die mening deel ik dus volledig! :biertje:

hey,

waar blijven al die inzendingen nou?

:peukie:

Back