[track] Pjotr G - Dexprex

*wups*

Ik kan u mededelen dat de originele file weer online is, link werkt dus weer

Qua sound best goed..

Maar naar mijn smaak te weinig variatie eigenlijk?//geen climax oid...hoeft ook niet per se maar een extra 303-loopje [afgezaagd geef ik toe] geeft wat spanning eraan..

Het zal wel werken op de dansvloer denk ik..

*D *D *D *D *D *D *D *D
Bijna geen op of aanmerkingen ! gewoon top !
super lekkere bass en lekkere beats, percussie, tonen en vooral lekkere kick !!!!!
haha verrassend Dan Derend techno style zoals we die nu maken sinds 1 maand ofzo !!!
vind persoonlijk het synth stukje wat minder maar ach das mierenneukerij klinkt best cool !

Het nummer heeft echt een enorme drive. Maar ik vind die clap op de 2de en 4de tel een beetje zout, juist omdat de rest van de percussie zou intens is. Misschien moet je daar een beetje in varieƫren (bijvoorbeeld 1/16 naar voren halen).
Persoonlijk zou ik dat melodietje eruit halen, maar das ieders eigen smaak...

Verder istie toppie!

Origineel geplaatst door Special K
Maar ik vind die clap op de 2de en 4de tel een beetje zout, juist omdat de rest van de percussie zou intens is. Misschien moet je daar een beetje in varieƫren (bijvoorbeeld 1/16 naar voren halen).

Ben ik het niet helemaal mee eens door die clap krijgt t juist die specifieke feel van power volgens mij.
Dat geeft je het gevoel dat je harder wilt stampen, dus gewoon houden zo, wellicht zou het wel kunnen dat het in de rustigere delen gevarieerd wordt maar zeker niet in de most powerfull parts denk ik !

idd lekkere track, hele goeie drive en hele mooie percussie :koffie:

toch had ik meer variatie verwacht, de track is op de gefilterde synth na bijna symmetrisch

Back