• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Roland] MKS-70 + PG 800 programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Mks-70.JPG

pg-800.jpg

Perfecte staat, alleen er mist 1 kapje van een PG-800 schuifje. Incl. M64c memory card en 'acoustic' ROM-card.

Misschien dat m'n eerste vraagprijs van EUR 900,= toch ietjes te optimistisch was maar nu mag 'ie weg voor :

EUR 800

Overigens heeft hier een collega DSF'er ook een MKS-70 + PG 800 setje in de aanbieding voor slechts EUR 644,= wat echt heel goedkoop is, dus als die nog niet weg is sla je slag. Is wel in Belgiƫ.

Voor alle duidelijkheid, mijn setje gaat dus echt niet voor EUR 644 de deur uit. 800 euro is mijns insziens een meer dan redelijke prijs, en ik wil er niet te veel op verliezen. Het doet al pijn genoeg om afscheid te nemen =(

Origineel geplaatst door mikeandrews
Verkocht :) Erik, veel plezier ermee :okdan:

Okay dan!!! Prachtbak :okdan: :okdan: Wie is Erik trouwens? Ook een forum-lid?

Okay, de missende stroomkabel gaat nu naar de PTT met nog een klein aardigheidje voor het ongemak (ik moest het doosje toch ergens mee vullen?) ;)

Als het goed is komt die morgen bij je aan, anders maandag.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back