Test your musical skills in 6 minutes!

83,3%

Beetje rare test... sowieso vind ik dat teveel fragmenten 'different' zijn en meestal te overduidelijk... er zijn er te weinig die 'the same' zijn, je hoort de testmaker gewoon denken: "hehe, met deze ga ik ze pakken..." Dat vind ik niet erg goed aan de test, maar het is leuk voor huis- tuin- en keukendoeleinden :)

Origineel geplaatst door Grooveboy
pffff kan geen nood lezen :91.7% Correct

Je kan ook geen noot schrijven! :D

Daarom kun je na gaan wat Mozert voor een genie was.

De noten die je in je hoofd hebt. De solisten, alle partijen, akkoorden gewoon weg als een brief opschrijven. Zoals jij en ik tekst schrijven zo schreef hij muziek op vanuit het niets.

72.2% Correct

hmm .... 'k dacht echt hoger te scoren! =(

Origineel geplaatst door Patat Met
Effe mieren neuken:

Absoluut gehoor is als je iedere noot kan zingen vanuit het niets.
Relatief gehoor is als je een andere noot kan zingen met een referentie noot.
ff verder mieren neuken: sinds wanneer hoor je met je stembanden? :D

in deze test zitten veel ritme verschillen. soms mist er een nootje die je amper hoort
maar ik hoor het wel en toch haal ik niet meer dan 80 procent en heb em samen met iemand gedaan
toen haalde ik 60% ik vind het maar een schijt test er zijn veel dingen in die niet het zelfde zijn en toch worden ze als goed gerekend vaag hoor.... ik ben toch echt niet doof echt vaag

Origineel geplaatst door Heaveether
in deze test zitten veel ritme verschillen. soms mist er een nootje die je amper hoort
maar ik hoor het wel en toch haal ik niet meer dan 80 procent en heb em samen met iemand gedaan
toen haalde ik 60% ik vind het maar een schijt test er zijn veel dingen in die niet het zelfde zijn en toch worden ze als goed gerekend vaag hoor.... ik ben toch echt niet doof echt vaag

Dat idee had ik ook. Ik hoorde toch vaker stukjes die niet hetzelfde waren dan andersom.

Bij mijn eigen melodietjes scoor ik overigens wel 100%, aangezien ik niet kan spelen en het altijd anders klinkt :D

:confused: Rare test.. Ik krijg continu dit:

Attachments

• test.jpg
    test.jpg
    11,5 KB · Bekeken: 97
Pffff... lage score... 55,6%

:stupid O ja, 't geluid aan doen van m'n speakers..

:D

85% en nog wat...

Test heeft weinig te maken met absoluut gehoor maar meer met geheugen/concentratie
Viel halverwege de test bena in slaap en drukte dus maar op Same...

Ik kan wel als ik een liedje hoor op de radio ofzo het ongeveer meteen naspelen dus...
Enkel met akkoorden lukt het herkennen niet altijd even goed.

wel een leuke test dit. Ik had 86.1 op de tone-deafness en volgens die andere kan ik een verschil an 2.1 hz horen :)
en dat met 1 oor! (1 oor zit in 't verband :P )

Back