A.V producties
Goeiendag eem !
hallo,
ik ben al jarenlang aan het opnemen met een simple geluidskaartje , aangezien dit niet zulke hele mooie geluiden oplevert ben ik toe aan een andere kaart
aangezien jullie mij aanraden gewoon analoog naar digitaal opname te maken dus gewoon gitaar voor de mic , instrumeten opnemen via mic en niet te veel plugins dit wou ik ook gaan doen dus daarom wil ik graag een wat high end kaart !! ik zat zelf te denken aan motu of rme of digidisn maar ik weet er niet al te veel over ! wie kan mij hierover wat meer informatie over vertellen : ze hebben het ook wel over alles in een combo zoals projectmix , of kan ik beter alles los kopen ?
sfecificaties toekomstige geluidkaart:
- high end kwaliteit waar ik jaren mee vooruit kan
- sowiso als dat kan 10 inputs of 8 waarvan sowiso 4 met preamps ( graag alles )
- goeie converters , goed geluid echt belangerijk
- gebruik voor bass gitaar / electrische gitaar / aukoustische gitaar / accordeon / zang
- midi in / out 2 x ?
- koptelefoon
- db meting altijd handig en leuk
- 1 of 2x fire wire of usb (wat is beter )
- phanthom voeding
- aes spdif of adat ect/
- word clock
ik hou zelf wel van veel functies en poespas. altijd mooi
budget 700 a 1000 euro mag wel iets daar buiten ... 1200 =b.v
wat raden jullie mij aan ?
graag (informatiefe) reacties
groetjes,
Arjan
ik ben al jarenlang aan het opnemen met een simple geluidskaartje , aangezien dit niet zulke hele mooie geluiden oplevert ben ik toe aan een andere kaart
aangezien jullie mij aanraden gewoon analoog naar digitaal opname te maken dus gewoon gitaar voor de mic , instrumeten opnemen via mic en niet te veel plugins dit wou ik ook gaan doen dus daarom wil ik graag een wat high end kaart !! ik zat zelf te denken aan motu of rme of digidisn maar ik weet er niet al te veel over ! wie kan mij hierover wat meer informatie over vertellen : ze hebben het ook wel over alles in een combo zoals projectmix , of kan ik beter alles los kopen ?
sfecificaties toekomstige geluidkaart:
- high end kwaliteit waar ik jaren mee vooruit kan
- sowiso als dat kan 10 inputs of 8 waarvan sowiso 4 met preamps ( graag alles )
- goeie converters , goed geluid echt belangerijk
- gebruik voor bass gitaar / electrische gitaar / aukoustische gitaar / accordeon / zang
- midi in / out 2 x ?
- koptelefoon
- db meting altijd handig en leuk
- 1 of 2x fire wire of usb (wat is beter )
- phanthom voeding
- aes spdif of adat ect/
- word clock
ik hou zelf wel van veel functies en poespas. altijd mooi
budget 700 a 1000 euro mag wel iets daar buiten ... 1200 =b.v
wat raden jullie mij aan ?
graag (informatiefe) reacties
groetjes,
Arjan