Wellicht is dit eerder al besproken, maar gezien de fikse hausse op het gebied van midicontrollers leek het mij slimmer om deze vraag maar zo te stellen.
Ik ben al enige tijd op zoek naar een simpele faderbox. Ik heb (vooralsnog) geen audio interface nodig, en dus wil ik me het geld besparen wat dat extra gaat kosten. Het liefst wil ik een dedicated faderbox/midi controller met motor faders, om daarmee digitaal te kunnen mixen in bijvoorbeeld cubase (of zelfs reason).
De Mackie Control Universal lijkt precies dat te zijn wat ik zoek, ik vind hem alleen nogal duur. Ik zou persoonlijk niet veel hoger dan 500 euro willen gaan voor zo'n apparaat.
Nou hoor ik graag van jullie (de experts) welk apparaat een echte aanrader is voor mij, waarmee ik ongeveer dat kan wat ik wil (motorfader support om zo op amateurniveau in stijl
te kunnen afmixen) en wellicht wat transport controls. Voor weinig. Want ons blieft zuunig.
Oja, mocht de overtuiging leven dat een mackie control/projectmix i/o onontbeerlijk is, dan hoor ik dat ook graag. Als men mij kan overtuigen van de enorme meerwaarde die bij de hogere prijs komt, dan ga ik in plaats van direct kopen maar even een tijdje sparen. Is ook een optie!
Alvast bedankt!
Ik ben al enige tijd op zoek naar een simpele faderbox. Ik heb (vooralsnog) geen audio interface nodig, en dus wil ik me het geld besparen wat dat extra gaat kosten. Het liefst wil ik een dedicated faderbox/midi controller met motor faders, om daarmee digitaal te kunnen mixen in bijvoorbeeld cubase (of zelfs reason).
De Mackie Control Universal lijkt precies dat te zijn wat ik zoek, ik vind hem alleen nogal duur. Ik zou persoonlijk niet veel hoger dan 500 euro willen gaan voor zo'n apparaat.
Nou hoor ik graag van jullie (de experts) welk apparaat een echte aanrader is voor mij, waarmee ik ongeveer dat kan wat ik wil (motorfader support om zo op amateurniveau in stijl
te kunnen afmixen) en wellicht wat transport controls. Voor weinig. Want ons blieft zuunig.Oja, mocht de overtuiging leven dat een mackie control/projectmix i/o onontbeerlijk is, dan hoor ik dat ook graag. Als men mij kan overtuigen van de enorme meerwaarde die bij de hogere prijs komt, dan ga ik in plaats van direct kopen maar even een tijdje sparen. Is ook een optie!
Alvast bedankt!