leuk spul ax60

vind ik wel ik heb liever een ax60 dan een juno60 als ik moest kiezen...en een juno60 heb ik ook gehad..ook zeker een mooie bak maar die ax60 heeft echt wel meer karakter.

HHmmm..karakter in wat? Laat eens een mp3 horen, een synth moet wel van erg goeie huize komen om meer karakter dan een J60 te hebben, awel ieder zijn eigen smaak.

Origineel geplaatst door smackos
HHmmm..karakter in wat? Laat eens een mp3 horen, een synth moet wel van erg goeie huize komen om meer karakter dan een J60 te hebben, awel ieder zijn eigen smaak.

Ik vnd die Junos ook bijzonder tof....mijn voorkeur gaat uit naar de 106...alhoewel de Akais ook wel een leuk deuntje mee reutelen...de Akais zijn over het algemeen wel iets obscuurder en hebben meer cult status al vraag je het mij...

..

..

Origineel geplaatst door smackos

oke ik ga een mp3tje maken kan wel ff duren ik heb net de ax60 naar binnen gehaald en bij mijn computer neergezet, ik moet ff een geluidskaart erin zetten ik heb geen computer in de studio, alleen een hele brakke in de huiskamer . ik ga mijn best doen.

en wat karakter betreft bedoel ik uiteraard de sound, het filter, en de vele mogelijkheden je raakt er niet snel op uitgekeken en dat had ik bij de juno60 wel , alhoewel ik er als ik er weer 1tje tegenkom voor voor rond de 225 euro (meer vind ik hem ook niet waard aangezien die niet midi is), wel weer een keer wil halen.
Ik wil de juno60 ook niet afkraken maar de ax60 wel verdedigen
:D

het idd ook een kwestie van smaak.

word vervolgd

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik vnd die Junos ook bijzonder tof....mijn voorkeur gaat uit naar de 106...alhoewel de Akais ook wel een leuk deuntje mee reutelen...de Akais zijn over het algemeen wel iets obscuurder en hebben meer cult status al vraag je het mij...

hmmm106 is in mijn ogen een van de sufste [analoge] rolands
ik hebter wel en paar gehad en elke keer wastie in 2a3 maanden de deur weer uit
groot en lomp en "slechte " midi en sssssht chorus en 1dco 1filter
plastic ,...

een juno 60 klinkt al veel beter ,...heeft weer een dcb ding nodig = ook lastig ,..so
ik ben eg benieuwd naar de akai ax 60 mp3
ff veel verschillende maken rombraz
en mn eigen ax80 zalk ook ff een demoo tje maken ,..voor wie ...;:halleluja

en cult wat is dat ;....?
dat heb je zeker asje iets hebt wat ander niet hebben
heet dat niet gewoon zeldzamer ...

en aan cult is vast en zeker een prijskaartje verbonden ,...vast :stupid
net as vroeger met die vans shoes in je eigen ontwerp ,..cult ???:dubbel:

Back