Opleiding geluidstechnicus

Richardo

Ingeburgerd
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik wilde (nog steeds) een opleiding volgen aan de Sound Academy te hilversum. Maar nu hoorde ik van een kennis dat het zonde van het geld zou zijn, aangezien ik al gevorderd ben qua geluidstechnicus.

Weet iemand daarnaast misschien een ander goed korte opleiding? Raad me niet de SAE aan, want das niet te betalen!

Ik zou zelf eens gaan kijken bij Sound Academy, in plaats van af te gaan op de mening van een ander.

Heb zelf Sound Seminar in Rotterdam gedaan. Wel OK (9 maanden full time en redelijk uitgebreid). Maar om nou te zeggen dat ik daar vanaf kwam als ervaren geluidstechnicus, nee. Dat leer je idd door het gewoon in de praktijk te doen. Het is wel goed voor je basiskennis en theorie. (akoestiek, techniek, begripvorming enz...)

http://www.soundseminar.nl/

Wat zou je op zich nog bij willen leren?

Ik heb zelf een aantal jaar geleden ook de Sound Academy gedaan.

Prima opleiding; je leert er een hoop goede dingen van Peter Bochem, vooral praktijkgericht.
Als je daar klaar bent, kan je in ieder geval een band opnemen en afmixen ... zoniet , dan heb je niet zitten opletten, of zie je er de logica niet in :).

Posts verwijdert, merk net dat ik een andere opleiding in Hilversum gevolgd heb :D

m'n excuses

Als je daar klaar bent, kan je in ieder geval een band opnemen en afmixen ... zoniet , dan heb je niet zitten opletten, of zie je er de logica niet in
Dit geld ook voor de SAE opleiding.
De kosten zijn inderdaad hoog +-7000 voor 2 jaar.
Als je veel vrij tijd hebt kan je wel vaak de studio in doormiddel van last minute bookings.

Daar gaan we wel vanuit natuurlijk, voor zoveel geld, en zo'n lange periode :)

Origineel geplaatst door Negative Plus
Dit geld ook voor de SAE opleiding.
De kosten zijn inderdaad hoog +-7000 voor 2 jaar.
Als je veel vrij tijd hebt kan je wel vaak de studio in doormiddel van last minute bookings.

Back