Jupiter 8 op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ton

Stamgast
heeft iemand van SF 'm al aan de haak????

wat een schatje he

Oooh die is wel heel erg mooi.
Ik heb er helaas het geld niet voor :stupid
Hij zal ook wel niet onder de 2000 weggaan denk ik.

Hij heeft al een bod van € 2600,- vertelde ie mij, maar dat vond ie niet voldoende, hij wil meer, misschien lukt het hem, tis wel een mooie machine en met orginele doos, dat zul je niet vaak tegenkomen.

ik had m van de week 2000 geboden en hij ging er die avond op terugkomen, maar toch weer niet...
toen ik de volgende dag bellen was de stand al 2600.
aanvankelijk had hij zich verbaasd over een ad van een tijdje terug, jp8 met midi die voor 1750 ging. 'zo dat is veel geld, dan kan de mijne ook wel weg!' maar geld is net kut, als je eraan geroken hebt, wil je steeds meer. o sorry.

kweet t je mag niet meer in gld denken ,...doeik ook niet ,..meer met mn eigen spull.maar
meer dan 2600..???
toen waren sommige synth van die klasse 3000 gld ,...nu eg gewoon de eu prijs

nier meer normaal gewoon ,...
nou is wel tuurlijk een inverstering want hijdaal heus niet zomaar 1000eu
mar net zoals andromedas [nieuwere analoogjes,...oa se shit ]
zakt wel na een paar jaar de helft in prijs
voor 1500+ koopje een andromeda,...en se bv 1x en voor 800+ eu

ouder analoge n worden eg veeeel duurder these days
ik geeft op een egte analoge polybak ,..classic te bemachtigen nog!
[= ax80 onderweg yeah] moet ik t mee doen

:halleluja sc6 voor wie

Origineel geplaatst door Leo
maar geld is net kut, als je eraan geroken hebt, wil je steeds meer
Gerard Joling is het niet met jou eens.

als een jp-8 weggaat voor meer als 2600 had ik makkelijk van men ARP 5000e kunnen vragen voor een collector !

Ik kan zo een jp-8 kopen voor 1600e,en meer is tie ook nie waard! wil er trouwens ook geen meer ,heb er al 2 gehad,hij is mooi maar das ook alles,hij kan tegen een memory niet op kwa punch...Idem voor de jp-6 die proberen ze te verkopen voor 1250,hij is nog altijd maar rond de 900$ waard,onlangs stond er nog een te koop.

je moet gewoon wat zoeken,en dan vind je,niet afgaan op deze die er geld uit willen halen met vanale blahblah,die zien de pidgeons zo afkomen en grijpen ze!

Je gaat je al bijna afvragen wat een JP-8000 over 20 jaar zal doen. :D

Het jammere is altijd bij dit soort synths dat je ook wel een risico loopt. Wie zegt dat hij het over een jaar of 2 nog doet.

ik had m van de week 2000 geboden en hij ging er die avond op terugkomen, maar toch weer niet...
toen ik de volgende dag bellen was de stand al 2600.
aanvankelijk had hij zich verbaasd over een ad van een tijdje terug, jp8 met midi die voor 1750 ging. 'zo dat is veel geld, dan kan de mijne ook wel weg!' maar geld is net kut, als je eraan geroken hebt, wil je steeds meer. o sorry.

Het is een oude man...ik bood hem de hoofdprijs en toen was ie nog niet akkoord....wilde die de prijs die ik bood op MP zetten om de prijs nog verder op te drijven...ik heb hem toen verteld dat een deal bestaat uit 2 partijen en dat ik dat een beetje debiel vond...daar was ie het wel mee eens....

Origineel geplaatst door HEXAGON
als een jp-8 weggaat voor meer als 2600 had ik makkelijk van men ARP 5000e kunnen vragen voor een collector !

Tussen vragen en krijgen zit een grote afstand

HEXAGON

Voor een juup aan 1600 heb ik in tegenstelling tot een 5 voice sem nog wel wat cash in mijn achterzak,dus maak er maar 2 van....

Alvast bedankt,my hero!!!!! :D

Rare Belgen toch altijd!!!

Alles is cool en ik heb hoop ik mijn Jupiter 8 dankzij HEXAGON

Laten we het aub netjes en aardig houden, peace !

Bericht door een moderator:
"Gezellige" conversatie even opgeschoond. Heren, hou het netjes hier! :smeris:

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Het is een oude man...ik bood hem de hoofdprijs

pas op hè, met je oude man. hij klonk een jaar of 3 jonger dan ik.
wat voor 'hoofdprijs' had jij hem geboden dan?? :) :) :)

pas op hè, met je oude man. hij klonk een jaar of 3 jonger dan ik.
wat voor 'hoofdprijs' had jij hem geboden dan?? :) :) :)

Hij had het over zijn kleinkinderen en klonk op leeftijd...zeg 60 of zo, of 70 weet ik het..Ik weet de gemiddelde leeftijd op het SF niet en ook die van jou niet..ken je verder niet eens...ik heb hem 5000 eu geboden...

haha Nee joh...dat doet er verder niet toe...een goed bedrag in ieder geval...

Origineel geplaatst door BananaWorld
Je gaat je al bijna afvragen wat een JP-8000 over 20 jaar zal doen. :D

Het jammere is altijd bij dit soort synths dat je ook wel een risico loopt. Wie zegt dat hij het over een jaar of 2 nog doet.

daar breek ik mijn hoofd ook over...het moet toch zo zijn dat moderne machines ook klassieker kunnen worden..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back